Octombrie 8 2021

Google Pagespeed Insights și Core Web Vitals: Cât de importante sunt acestea pentru SEO?

Să aflăm diferența dintre cei doi termeni și cât de importanți sunt aceștia ca factor de clasare.

Întrebarea principală este: cât de important este ca SEO să reușească să încerce să obțină scor 100/100 la testul PageSpeed Perspective? Vom vorbi despre asta în acest articol.

În noiembrie anul trecut, Google a anunțat că „Semnalele de clasificare a experienței de pagină pentru Căutarea Google vor fi lansate în mai 2021. Acest lucru se va combina Vitale de bază pentru Web și semnale anterioare legate de UX".

Google rareori spune comunității SEO ce parte din algoritmul său consideră un factor de clasare, dar atunci când o face, la fel ca în cazul celui mai recent anunț de actualizare a algoritmului BERT, trebuie să fim atenți și să ne asigurăm că aliniem strategia noastră SEO pentru a include cele mai bune practici Google.

Google Viteza paginii Insights este un puternic instrument online pentru evaluarea performanței web. Evaluează site-ul pe o scară de la unu la 100 și oferă recomandări pentru optimizare ulterioară. Un alt instrument Google, Vitale de bază pentru Web , oferă detalii specifice despre viteza reală a site-ului și experiența utilizatorului. Urmarea sfaturilor acestor platforme vă va îmbunătăți SEO-ul și vă va ajuta să împingeți pagina mai sus în partea de sus a Google.

 

Ce este Google PageSpeed Perspective?

Deși Google nu își dezvăluie algoritmii, cel puțin un lucru este clar: viteza de încărcare este utilizată ca factor de clasificare pentru ambele pe dispozitive desktop care pe dispozitive mobile .

Google Viteza paginii Insights Este util atunci când un administrator al site-ului web dorește să analizeze performanța site-ului pe dispozitive desktop și mobile și să determine factorii care afectează viteza, eficiența și atractivitatea generală a site-ului. Practic, vă permite să măsurați timpul de încărcare a paginii și să observați cum se clasează viteza site-ului.

Pentru a testa un site web, pur și simplu introduceți adresa URL a acestuia și apăsați butonul „Analizați”:

Google Insights PageSpeed

Instrumentul oferă date de viteză pe dispozitivele mobile și desktop și ar trebui să alegeți una dintre opțiuni înainte de a apăsa butonul „Analizați”. În ultimii ani, cu rezultatele căutării primelor dispozitive mobile, viteza de încărcare pe dispozitivele mobile a devenit mult mai importantă decât pe desktop, așa că nu uitați să le verificați.

Rezultatul arată un scor general care rezumă performanța paginii și detalii suplimentare cu privire la factorii care îl influențează. Scorul este calculat prin rularea unui instrument automat open-source denumit Lighthouse  .

Majoritatea informațiilor pe care le obțineți se referă la probleme tehnice de performanță ale site-ului web. Și este o capcană în care cad atât de mulți proprietari și manageri de site-uri web. Când vedeți mai multe diagrame foarte informative de culoare verde, galben și roșu și un scor real pe acesta, vă grăbiți intuitiv să îmbunătățiți valorile pentru a aduce scorul mai aproape de 100.

 

Chiar contează scorul?

Adevărul este că, pentru a obține un loc de top pe pagina de rezultate Google, site-ul tău nu trebuie neapărat să obțină un scor 100 din 100 pe PageSpeed. Perspective. De fapt, o astfel de abordare ar putea fi chiar distructivă pentru site-ul web, deoarece ar putea necesita eliminarea multor elemente utile de UX. Mai important este să verificați dacă graficele generate de analiză sunt verzi și dacă sunt galbene sau chiar roșii, ar trebui să lucrați la îmbunătățire.

Pentru a arăta că cel mai mare scor nu garantează site-ului un loc printre cele mai bine clasate pagini, am efectuat un experiment. Am căutat pe Google module popular WordPress  și a testat fiecare pagină din primele 10 cu PageSpeed perspicacitate.

În mod surprinzător, prima pagină a marcat 42/100, iar graficele sale prezentau secțiuni galbene și roșii. Pagina numărul doi a obținut 32/100 cu multă culoare roșie în infografie. Interesant este că pagina de pe locul 10 a marcat 84/100 cu mai puțin roșu și ceva galben.

Ce înseamnă? Testul PageSpeed Este Insights inutil în ceea ce privește câștigarea unui loc de top în SERPs (paginile cu rezultatele motorului de căutare)?

Sigur, nu este. Dar cea mai valoroasă parte a analizei nu sunt numerele impresionante, ci sfaturile oferite.

De ce? Ca una dintre vederile care PageSpeed Insights examinează pagina și experiența utilizatorului. Iar scorul nu reflectă chiar asta.

Cum să utilizați sugestiile Google PageSpeed Insights

Timpul de încărcare al site-ului este, fără îndoială, unul dintre cei mai semnificativi factori care influențează satisfacția utilizatorului. Dacă oamenii se enervează mai repede decât se termină încărcarea paginii, pur și simplu se răsucesc. Aceasta înseamnă că ar trebui să lucrați pentru a crește randamentul site-ului (poate fi măsurat cu diferite instrumente) și al dvs. performanță percepută (cât de repede arată site-ul pentru utilizatori) în loc să te gândești la cel mai mare scor. Acesta este locul în care PageSpeed ​​oferă sfaturi Perspectivele sunt utile.

Când analizați site-ul, veți găsi date de câmp și de laborator.

Datele din câmp arată performanțele unui anumit site în comparație cu altele din Raportul experienței utilizatorilor din lumea reală Chrome din ultimele 30 de zile și ajută la găsirea blocajelor din lumea reală. În unele cazuri, aceste date pot nu essere disponibil . Pentru a urmări experiența reală a utilizatorului, Google a lansat Vitale de bază pentru Web . Acest serviciu oferă detalii specifice despre viteza și experiența reală a site-ului. Vorbim despre acest instrument mai târziu în text.

Datele de laborator estimează performanța site-ului pe diferite valori la încărcarea unei pagini simulate într-un mediu controlat.

Combinația de date de câmp și date de laborator oferă o idee mai bună despre performanța site-ului web decât scorul general. Având în vedere acest lucru, puteți trece la sugestii pentru îmbunătățiri suplimentare. Aceste recomandări se numesc Oportunități de relaționare.

Mai multe informații sunt furnizate în secțiunea Diagnostic.

Alte puncte slabe tipice, care încă au funcționat bine pentru pagina indicată, pot fi găsite în secțiunea Audituri aprobate.

Unele dintre cele mai tipice sfaturi Google PageSpeed ​​​​ Insights (cu sugestii specifice pentru site-urile WordPress)

1. Serviți imaginea în formatele următoarei generații

Formatele de imagine utilizate în mod obișnuit, cum ar fi JPEG sau PNG, oferă o compresie mai slabă decât formatele precum PEG 2000, JPEG XR și WebP. Utilizarea unui formular pentru a profita de formatele de imagine WebP care creează automat o copie WebP a imaginilor încărcate poate fi convenabilă.

2. Eliminați resursele care blochează redarea

Aceasta înseamnă că unele scripturi JavaScript și CSS încetinesc încărcarea paginii. Pentru optimizare, PageSpeed Insights sugerează încorporarea CSS și JavaScript critice sau luați în considerare utilizarea formularelor pentru încărcarea asincronă.

3. Dimensiunea corectă a imaginii

Imaginile dimensionate corect nu numai că îmbunătățesc timpul de încărcare, ci și salvează datele celulare. Pentru site-urile WordPress, este o idee bună să utilizați stiluri native de imagine responsive (disponibile în WordPress 8 și versiuni ulterioare).

4. Trimiteți imagini în afara ecranului

Amânarea imaginilor de pe ecran sau a încărcare lentă înseamnă că imaginile sunt încărcate numai atunci când sunt necesare. Îmbunătățește foarte mult performanța percepută și poate fi realizată cu ajutorul diferitelor module sau plugin-uri specifice stivei (există opțiuni pentru WordPress).

5. Minimizați JavaScript neutilizat

JavaScript poate bloca redarea sau poate fi asincron, dar oricum ar fi o idee bună să ștergeți scripturile neutilizate, deoarece încetinesc încărcarea paginii. Pentru WordPress, luați în considerare utilizarea numai bibliotecile de care aveți nevoie pentru pagina relevantă sau chiar componenta particulară a unei pagini.

6. Serviți resurse statice cu o politică cache eficientă

Procesul de stocare în cache înseamnă că browserele salvează copii ale paginilor web. Când același utilizator revinează site-ul, acesta se încarcă mai repede. Pentru WordPress, poate doriți să setați „Vârsta maximă a cache-ului și a proxy-ului browserului”.

Principalele puncte vitale ale web-ului Google

I Vitale de bază pentru Web sunt cele patru măsurători care reprezintă diferitele aspecte ale experienței utilizatorului. Aceste măsurători sunt:

1. FCP - First Content Paint

Arată timpul necesar de la solicitarea inițială a browserului până la redarea oricărei părți a paginii. Puteți îmbunătăți acest scor trimițând doar resursele necesare pentru a face ceea ce este vizibil pentru utilizatori în fereastra de vizualizare. De exemplu, stilurile în linie și încărcarea leneșă despre care am vorbit mai devreme sunt practici excelente în acest caz.

2. LCP - Cel mai mare conținut „Desenat”

Măsoară performanța percepută de încărcare, care este timpul dintre solicitarea inițială și momentul în care conținutul principal al site-ului este gata. Acest scor poate fi îmbunătățit verificând performanța fontului și folosind o etichetă de imagine nativă cu srcset sau un element de imagine. În general, este o idee bună să vă asigurați că imaginile, textul și tot conținutul din fereastră sunt afișate cu cât mai puține dependențe seriale.

3. FID - Prima intrare întârziere - Prima intrare întârziată

Măsurați capacitatea de răspuns sau interactivitatea încărcării. Acest scor este afectat de procesarea intensă a scriptului sau de redarea stilurilor complexe. Prin urmare, este logic să reduceți cantitatea de JavaScript care rulează pe o anumită pagină. De asemenea, FID este afectat de performanța dispozitivului. Nu uitați să vă testați site-ul pe diferite dispozitive.

4. CLS - Modificare cumulativă a aspectului

Măsurați stabilitatea vizuală. Cu alte cuvinte, atunci când conținutul paginii care este deja încărcat se mișcă brusc, aceasta poate fi numită o mutare neașteptată a aspectului. Această experiență se dovedește a fi extrem de frustrantă pentru utilizatori. Motivul pentru o astfel de mizerie ar putea fi resursele care sunt încărcate conținut asincron sau injectat dinamic. Sunt multe sfaturi pentru optimizarea CLS , inclusiv rezervarea de spațiu pentru imagini și reclame pe site.

Riepilogo

Site-urile rapide cu o experiență mai bună a utilizatorului sunt clasate mai sus de Google. Pentru a optimiza site-urile web, avem nevoie de o mulțime de măsurători și PageSpeed Insights este un instrument eficient care oferă informații despre performanța paginilor web. De asemenea, oferă recomandări pentru optimizarea ulterioară.

Cu toate acestea, viteza generală a paginii Perspectivele nu sunt atât de semnificative, iar un scor de 100/100 nu va garanta site-ului un loc de top în rezultatele căutării Google. Ceea ce contează cu adevărat este să te concentrezi pe sugestiile sau oportunitățile oferite de serviciu. Un alt instrument util este Google Vitale de bază pentru Web. Acesta își propune să măsoare experiența utilizatorului în viața reală și este o necesitate pentru mentenanții contemporani de site-uri web.

Abordați aceste concepte prin consultanță SEO profesională prin a Consultant SEO specialist care cunoaște bine subiectul este primul pas în îmbunătățirea poziționării site-ului tău web sau blogului tău WordPress.

Ai îndoieli? Nu știi de unde să începi? Contactati!

Avem toate răspunsurile la întrebările dvs. pentru a vă ajuta să faceți alegerea corectă.

Vorbeste cu noi

Chat direct cu suportul nostru de prevânzare.

0256569681

Contactați-ne telefonic în timpul programului de lucru 9:30 - 19:30

Contactați-ne online

Deschideți o solicitare direct în zona de contact.

INFORMAȚII

Managed Server Srl este un lider italian în furnizarea de soluții avansate de sistem GNU/Linux orientate spre performanță ridicată. Cu un model de abonament cu cost redus și previzibil, ne asigurăm că clienții noștri au acces la tehnologii avansate de găzduire, servere dedicate și servicii cloud. Pe lângă aceasta, oferim consultanță de sisteme pe sisteme Linux și mentenanță specializată în DBMS, Securitate IT, Cloud și multe altele. Ne remarcăm prin experiența noastră în găzduirea CMS open source de top precum WordPress, WooCommerce, Drupal, Prestashop, Joomla, OpenCart și Magento, susținut de un serviciu de asistență și consultanță la nivel înalt, potrivit pentru Administrația Publică, IMM-uri și orice dimensiune.

Red Hat, Inc. deține drepturile asupra Red Hat®, RHEL®, RedHat Linux® și CentOS®; AlmaLinux™ este o marcă comercială a AlmaLinux OS Foundation; Rocky Linux® este o marcă înregistrată a Rocky Linux Foundation; SUSE® este o marcă înregistrată a SUSE LLC; Canonical Ltd. deține drepturile asupra Ubuntu®; Software in the Public Interest, Inc. deține drepturile asupra Debian®; Linus Torvalds deține drepturile asupra Linux®; FreeBSD® este o marcă înregistrată a Fundației FreeBSD; NetBSD® este o marcă înregistrată a Fundației NetBSD; OpenBSD® este o marcă înregistrată a lui Theo de Raadt. Oracle Corporation deține drepturile asupra Oracle®, MySQL® și MyRocks®; Percona® este o marcă înregistrată a Percona LLC; MariaDB® este o marcă înregistrată a MariaDB Corporation Ab; REDIS® este o marcă înregistrată a Redis Labs Ltd. F5 Networks, Inc. deține drepturile asupra NGINX® și NGINX Plus®; Varnish® este o marcă înregistrată a Varnish Software AB. Adobe Inc. deține drepturile asupra Magento®; PrestaShop® este o marcă înregistrată a PrestaShop SA; OpenCart® este o marcă comercială înregistrată a OpenCart Limited. Automattic Inc. deține drepturile asupra WordPress®, WooCommerce® și JetPack®; Open Source Matters, Inc. deține drepturile asupra Joomla®; Dries Buytaert deține drepturile asupra Drupal®. Amazon Web Services, Inc. deține drepturile asupra AWS®; Google LLC deține drepturile asupra Google Cloud™ și Chrome™; Microsoft Corporation deține drepturile asupra Microsoft®, Azure® și Internet Explorer®; Fundația Mozilla deține drepturile asupra Firefox®. Apache® este o marcă înregistrată a The Apache Software Foundation; PHP® este o marcă înregistrată a Grupului PHP. CloudFlare® este o marcă înregistrată a Cloudflare, Inc.; NETSCOUT® este o marcă înregistrată a NETSCOUT Systems Inc.; ElasticSearch®, LogStash® și Kibana® sunt mărci comerciale înregistrate ale Elastic NV. Hetzner Online GmbH deține drepturile asupra Hetzner®; OVHcloud este o marcă înregistrată a OVH Groupe SAS; cPanel®, LLC deține drepturile asupra cPanel®; Plesk® este o marcă înregistrată a Plesk International GmbH; Facebook, Inc. deține drepturile asupra Facebook®. Acest site nu este afiliat, sponsorizat sau asociat în alt mod cu niciuna dintre entitățile menționate mai sus și nu reprezintă niciuna dintre aceste entități în niciun fel. Toate drepturile asupra mărcilor și numelor de produse menționate sunt proprietatea deținătorilor de drepturi de autor respectivi. Orice alte mărci comerciale menționate aparțin solicitanților lor înregistrați. MANAGED SERVER® este o marcă înregistrată la nivel european de către MANAGED SERVER SRL, Via Enzo Ferrari, 9, 62012 Civitanova Marche (MC), Italia.

DOAR UN MOMENT !

Doriți să vedeți cum funcționează WooCommerce pe sistemele noastre fără a trebui să migrați nimic? 

Introdu adresa site-ului tău WooCommerce și vei obține o demonstrație navigabilă, fără a fi nevoie să faci absolut nimic și complet gratuit.

Nu, mulțumesc, clienții mei preferă site-ul lent.
Torna în alto