Elementul 1

Asistență pentru servere și cloud Hetzner®

Utilizați servere dedicate sau instanțe cloud pe Hetzner? Aveți nevoie de asistență de sistem, unică sau continuă pentru instalare, asistență sau întreținere?

Oferim asistență independentă pentru sistemul Linux cu asistență 24 de ore din XNUMX de la furnizorul dumneavoastră de încredere.
Centrul de date Hetzner
Ani de experienta
0
Instanțele gestionate
0 +
Economii medii
0 %
Timp mediu de intervenție
0 minute

Ajutăm companiile să utilizeze Hetzner ® eficient și eficient

Din cauza acordurilor NDA și a cerințelor de confidențialitate, nu putem dezvălui toate mărcile.
Acestea sunt unele dintre companiile care folosesc sau au folosit serviciile noastre, inclusiv prin intermediul terților.

Căutați asistență cu Hetzner Online ®?

Suport specific de sistem Linux pentru serviciile Hetzner Online

Oferim o mare varietate de soluții de server și cloud pentru companii de toate dimensiunile. Oferim soluții la cheie, care includ configurații personalizate, implementări, migrări și integrări de sistem. Serviciul nostru se concentrează în special pe Hetzner® Support, făcându-ne partenerul ideal pentru acei clienți care doresc să maximizeze beneficiile platformei Hetzner Online.

Pe lângă configurarea și optimizarea infrastructurii pe Hetzner®, echipa noastră de experți poate oferi consultații strategice întreprinderilor care consideră Hetzner ca platformă principală pentru nevoile IT.

Având un accent puternic pe sistemele și suportul Hetzner®, ghidăm companiile pe calea lor către inovația digitală, sprijinindu-le în scalabilitate și adaptabilitate pe o piață în continuă schimbare.
Marco Marcoaldi - Fondator Managed Server Srl
Marco Marcoaldi
Server administrat de fondator și inginer de sisteme

Analiza cerintelor proiectului clientului.

Care sunt cerințele dvs. de aplicare?

Consultanța noastră preliminară ne permite să înțelegem pe deplin nevoile clientului, analizând implementarea actuală a acestuia atât la nivel de aplicație, cât și de sistem. Acest proces ne ajută să identificăm zonele de îmbunătățire și să recomandăm cele mai bune soluții pentru atingerea obiectivelor stabilite. Lucrând îndeaproape cu clientul, evaluăm cu atenție cerințele tehnice, așteptările de performanță și perspectivele de creștere viitoare, pentru a putea propune soluții de sistem avansate, atât la nivel software, cât și la nivel hardware.

Datorită expertizei noastre strategice cu Hetzner Online, avem acces la un ecosistem de servicii care include găzduire de încredere, Servere dedicate, cloud computing și stocare, precum și servicii de colocare și centre de date.

Cu aceste resurse, putem oferi clienților noștri planuri de acțiune personalizate care garantează eficiență, scalabilitate și fiabilitate în timp, folosind cele mai bune soluții de sistem disponibile pe piață.

Analiza si evaluarea tehnologiilor implicate.

Sunteți sigur că utilizați tehnologiile potrivite?

Folosirea serviciilor Hetzner și a știi cum să o faci în mod eficient sunt două concepte foarte diferite. Având în vedere amploarea soluțiilor oferite de ecosistemul Hetzner, este de înțeles că pot fi făcute greșeli semnificative, chiar și cu bună-credință, care pot duce la consecințe grav dăunătoare pentru afacerea dvs. și compania dumneavoastră.

O scădere a eficienței și o creștere a erorilor și întreruperile serviciului sunt printre cele mai grave și evidente simptome. 

Profitand de consultanta si supravegherea noastra, puteti fi sigur ca nu aveti puncte slabe neasteptate si ca ati facut nu doar cea mai convenabila alegere de pe piata, ci si cea mai eficienta configuratie de sistem pentru serviciile achizitionate.

Tehnologii-Hetzner
Migrație-Hetzner-Online

Migrarea infrastructurii la Hetzner Online ®

Migrarea la cheie a infrastructurii dvs. actuale la Hetzner Online.

Oferim un serviciu complet de migrare a infrastructurii dumneavoastră actuale către Hetzner, gestionat cu profesionalism și competență de echipa noastră de experți.

Cu tine, evaluăm și planificăm cea mai potrivită strategie pentru a vă transfera infrastructura existentă către Hetzner. Datorită înțelegerii noastre profunde a ecosistemului Hetzner, suntem capabili să anticipăm și să prevenim cele mai frecvente erori de implementare care ar putea împiedica succesul migrării.

Acordăm o atenție deosebită protecției datelor dumneavoastră, un element critic în timpul procesului de migrare. Ne asigurăm că toate datele dumneavoastră sunt transferate în siguranță, păstrându-le integritatea și confidențialitatea.

În plus, înțelegem importanța menținerii afacerii dvs. în funcțiune în timpul migrării. Vom face tot ce putem pentru a minimiza orice perturbare a afacerii dvs. prin coordonarea cu dvs. pentru a planifica migrarea în perioadele mai puțin aglomerate.

Cu asistența noastră, migrarea infrastructurii dumneavoastră către Hetzner va fi un proces controlat, eficient și sigur, conceput pentru a asigura cea mai bună rentabilitate posibilă a investiției dumneavoastră.

Managementul sistemului

Garanția de continuitate și eficiență. Suport și management al serverelor dedicate Hetzner și al infrastructurii cloud, 24/7/365

Oferim un serviciu complet de asistență, management și monitorizare pentru contul dvs. Hetzner și infrastructura dvs. bazată pe Hetzner Servere dedicate și nor. Aceasta nu este o soluție generică, ci un serviciu personalizat conceput pentru a răspunde nevoilor dumneavoastră specifice.

Ne angajăm să asigurăm disponibilitatea și performanța maximă a mediului dumneavoastră Hetzner prin acorduri de nivel de servicii (SLA-uri) bine definite. Aceasta înseamnă că ne asumăm responsabilitatea pentru menținerea serviciilor dumneavoastră operaționale și disponibile, la standardele convenite.

Managementul nostru este neîntrerupt și continuu, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an. Aceasta înseamnă că orice problemă apare, fie că este zi sau noapte, va exista întotdeauna un membru al echipei noastre gata să o facă față și să o rezolve. Acest lucru minimizează impactul oricăror probleme asupra afacerii dvs. și asupra infrastructurii dvs. de bază Servere dedicate și nor.

Sprijinul Hetzner
Logo-uri software pe partea serverului

Cunoștințe Linux 360°

Consultanță și pentru serviciile server-side și nu doar pentru sistemul de operare.

Asistența noastră depășește cu mult suportul pentru sistemul de operare Linux. Ne angajăm activ în proiectarea, configurarea, implementarea și întreținerea serviciilor server-side.

Printre serviciile pe care le oferim și le gestionăm, putem include MongoDB, Varnish Cache, MySQL, NGINX, Apache, Redis, PostgreSQL, HAProxy, MariaDB, Memcached, Tomcat, Percona Server, Node, Python, Ruby și REDIS.IO.

Este extrem de avantajos pentru companii să poată conta pe un singur furnizor care gestionează atât sistemul de operare, cât și toate aceste servicii într-un mod complet gestionat. Această integrare asigură nu numai o eficiență mai mare, ci și o reducere a timpilor de răspuns și optimizarea performanței.

Cel mai bun preț de pe piață.

Gata cu citatele scumpe și surprizele urâte.

Suntem conștienți de impactul semnificativ pe care serviciul nostru îl poate avea asupra sănătății economice și operaționale a afacerii clientului nostru. Credem cu tărie că accesarea eficientă și exploatarea pe deplin a beneficiilor serviciilor Hetzner nu ar trebui să fie apanajul exclusiv al întreprinderilor mari sau ale întreprinderilor.

Misiunea noastră se bazează tocmai pe acest principiu. Dorim să facem puterea, eficiența și flexibilitatea Hetzner accesibile tuturor, indiferent de dimensiune sau industrie. Recunoaștem că fiecare companie, fie că este vorba de un mic start-up sau un mare conglomerat, poate beneficia de adoptarea de soluții bazate pe Servere dedicate și nor.

Din acest motiv, ne-am structurat serviciile astfel încât să fie accesibile și personalizabile pentru a răspunde nevoilor fiecărei realități, de la întreprinderi mici până la companii de tip enterprise.

Pusculița
Advice-Hetzner-GDPR-Compliant-Support-Hetzner-compliant-GDPR

Conform reglementărilor GDPR

Nu riscați penalități pentru nerespectarea regulamentului GDPR privind protecția datelor.

Compania noastră este o entitate europeană și se angajează să respecte pe deplin Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR).

Ca parte a serviciilor de inginerie și consultanță a sistemelor Hetzner, acordăm cea mai mare atenție protecției datelor dumneavoastră, solicitărilor dumneavoastră de asistență tehnică și biletelor legate de sistemele dumneavoastră bazate pe Hetzner. Ne asigurăm că toate aceste date sunt procesate urmând cele mai riguroase standarde de confidențialitate și securitate. În special, datele sunt stocate exclusiv în granițele Uniunii Europene și sunt distruse în termen de 30 de zile de la finalizarea procesării.

Aceste măsuri sunt luate pentru a asigura conformitatea deplină cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și cu modificările ulterioare, precum și cu cele mai bune practici din industrie în ceea ce privește securitatea și confidențialitatea datelor.

FAQ

Managed Server Srl nu este suportul oficial al Hetzner Online®. Suntem o companie de inginerie de sisteme Linux și suport IT cu peste zece ani de experiență, specializată în asistența clienților care au nevoi de inginerie de sistem pe platformele Hetzner®.

Oferim suport tehnic pentru o varietate de soluții oferite de Hetzner®, inclusiv Servere dedicate, instanțe cloud și alte servicii. Dacă aveți nevoie de asistență pentru configurații, optimizări sau sisteme de depanare găzduite pe Hetzner®, echipa noastră de experți este disponibilă pentru a vă oferi servicii personalizate și experte.

Hetzner Online GmbH® Support reprezintă un serviciu de asistență tehnică premium pe care Hetzner® îl pune la dispoziție clienților săi. Nu există nicio îndoială că echipa de ingineri Hetzner® este extrem de bine informată și capabilă să rezolve o gamă largă de probleme legate de infrastructura Hetzner®. Cu toate acestea, ei se limitează la asta: nu oferă suport pentru probleme de cod de pe partea de server, configurații personalizate sau probleme de integrare a clienților care depășesc API-ul și platforma lor.

Acolo intrăm noi. Nu suntem doar consultanți, ci acționăm și ca ingineri de asistență dedicați. Echipa noastră de experți poate lucra cu aplicațiile dumneavoastră specifice, oferind asistență și soluții pentru configurații personalizate și medii unice. Aceasta înseamnă că suntem capabili să depășim nivelul standard de asistență oferit de Hetzner®, abordând cele mai complexe și specifice provocări ale afacerii dumneavoastră.

Indiferent dacă aveți nevoie de asistență pentru depanarea unei probleme de cod, configurarea optimă a serviciilor dvs. Hetzner® sau integrarea platformei Hetzner® cu alte părți ale ecosistemului dvs. IT, suntem aici pentru a vă ajuta. Datorită cunoștințelor noastre profunde despre Hetzner® și experienței noastre cu o gamă largă de aplicații și configurații, vă putem oferi suportul de care aveți nevoie pentru a profita la maximum de infrastructura dumneavoastră Hetzner®.

Suntem flexibili când vine vorba de structurarea plății pentru serviciile noastre. Da, oferim opțiunea de a plăti pe oră dacă acesta este modul în care preferați sau dacă se potrivește cel mai bine nevoilor dumneavoastră. De asemenea, puteți opta pentru o plată per proiect, care ar putea fi deosebit de utilă dacă aveți o sarcină specifică sau unică pentru care aveți nevoie de sprijinul nostru.

Cu toate acestea, este important să rețineți că, în unele cazuri, aceste opțiuni de plată pot să nu fie cele mai benefice. În funcție de natura și amploarea proiectului dvs., poate fi mai rentabil să luați în considerare o combinație a celor două metode de plată.

De exemplu, o soluție hibridă poate implica o plată unică pentru configurarea și optimizarea inițială a sistemului dvs. (așa-numita „configurare de reglare”), urmată de o taxă lunară sau anuală fixă ​​pentru întreținerea și asistența continuă. Această soluție s-ar putea dovedi a fi cea mai eficientă atât din punct de vedere al costurilor, cât și al managementului de proiect, garantând suport constant și de încredere în timp.

În orice caz, vom lucra îndeaproape cu dumneavoastră pentru a vă înțelege nevoile specifice și pentru a defini structura de plată care se potrivește cel mai bine proiectului și bugetului dumneavoastră. Scopul nostru este să vă oferim un serviciu de înaltă calitate, flexibil și transparent, care vă permite să profitați la maximum de beneficiile platformei Hetzner®.

Experiența noastră ne-a determinat să lucrăm cu o gamă largă de configurații și scenarii legate de tehnologiile Hetzner®, precum și gazde cu tehnologii cu care suntem intim familiarizați. Suntem obișnuiți să facem față și să rezolvăm o varietate de provocări, datorită abilităților și experienței noastre în sector.

Considerăm că transparența este fundamentală încă din primele etape ale colaborării noastre. Prin urmare, oferim o evaluare inițială gratuită, fără obligații. Acest pas ne permite să înțelegem mai bine nevoile dvs., provocările cu care vă confruntați și să identificăm cel mai bun mod de a vă sprijini.

Totuși, suntem și conștienți că pot apărea cazuri extrem de complexe sau situații în care ne confruntăm cu tehnologii cu care nu suntem pe deplin stăpâniți. În astfel de circumstanțe, preferăm să fim sinceri și transparenți cu clientul. Dacă simțim că nu suntem în măsură să furnizăm nivelul de serviciu pe care îl cere cazul, vom notifica clientul și vom refuza angajamentul.

Prioritatea noastră este să asigurăm un serviciu de înaltă calitate care să rezolve problemele clienților noștri și să-i ajute să-și atingă obiectivele. Dacă nu suntem siguri că o putem face, preferăm să renunțăm la job decât să oferim un serviciu sub așteptări. Scopul nostru este satisfacția dumneavoastră și succesul afacerii dumneavoastră.

Da, echipa noastră este perfect capabilă să lucreze cu configurații deja existente, fie că au fost realizate chiar de client sau de alți ingineri. Ne distingem prin capacitatea noastră de a înțelege rapid detaliile unui mediu de lucru preexistent și de a opera eficient în acest context.

Indiferent dacă trebuie să faceți mici modificări la configurația dvs. sau să pregătiți și să implementați o serie mare de modificări, suntem gata să vă asistăm în fiecare etapă. Avem experiența și abilitățile de a sugera cele mai potrivite modificări ale configurației dvs., asigurând în același timp o implementare fără probleme și fără probleme, dacă asta vă doriți.

Cu toate acestea, este important să subliniem că abordarea noastră este non-invazivă: nu ne propunem să vă schimbăm fluxul de lucru, decât dacă ne solicitați să-l optimizăm. Vă respectăm procesele și obiceiurile de lucru, încercând să ne integrăm cât mai bine posibil, fără a provoca perturbări.

Toate contractele noastre sunt structurate pentru a dura 12 luni cu un sistem de plată lunară, oferind astfel un nivel ridicat de flexibilitate. Nu impunem obligații pe termen lung, întrucât obligația de ședere se referă doar la o singură lună de utilizare a serviciului. Prin urmare, vei avea libertatea de a folosi serverul pentru minim o lună, cu posibilitatea de a reînnoi lunar serviciul, în funcție de nevoile tale.

Scopul nostru este să vă oferim un serviciu care se adaptează nevoilor dumneavoastră operaționale, fără a vă bloca în contracte pe termen lung care ar putea să nu se mai potrivească nevoilor dumneavoastră în timp. Acesta este motivul pentru care structura noastră contractuală prevede o reînnoire lunară, care vă permite să evaluați periodic dacă serviciul oferit continuă să fie la înălțimea așteptărilor dumneavoastră.

De asemenea, am făcut procesul de anulare cât mai ușor posibil. Dacă decideți să întrerupeți serviciul, va trebui să ne transmiteți doar un preaviz de 30 de zile. Acest lucru permite ambelor părți să gestioneze eficient tranziția, fără a provoca întreruperi sau inconveniente.

Considerăm că această structură contractuală, bazată pe flexibilitate și simplitate, este cea mai potrivită pentru a răspunde nevoilor unui mediu de lucru în schimbare rapidă, oferind în același timp un serviciu de încredere și de înaltă calitate.

25 mai 2018 a marcat o etapă fundamentală în protecția datelor cu caracter personal, odată cu intrarea în vigoare a Regulamentului general privind protecția datelor, cunoscut sub numele de GDPR (Regulamentul general privind protecția datelor). Această legislație, promulgată de Comisia Europeană, urmărește armonizarea regulilor privind protecția datelor cu caracter personal ale cetățenilor Uniunii Europene, asigurând un nivel ridicat și uniform de protecție a datelor.

Un aspect crucial al acestui regulament este aplicarea sa universală: se aplică nu numai companiilor cu sediul în Uniunea Europeană, ci și celor care, deși se află în afara granițelor UE, prelucrează date cu caracter personal ale cetățenilor europeni. Această extindere a jurisdicției reprezintă un angajament semnificativ pentru protecția drepturilor cetățenilor europeni într-o epocă din ce în ce mai digitalizată și interconectată.

În calitate de furnizor de servicii, Managed Server se angajează să respecte și să aplice pe deplin prevederile GDPR (Regulamentul UE 2016/679). Aderarea noastră la aceste standarde nu este doar o obligație legală, ci reflectă și credința noastră fermă în importanța protejării datelor și confidențialitatea clienților noștri.

Prin urmare, puteți fi sigur că toate serviciile furnizate de Managed Server sunt în conformitate cu cerințele GDPR. Aceasta înseamnă că orice date cu caracter personal pe care ni le încredințați vor fi tratate cu cea mai mare atenție și în deplină conformitate cu reglementările în vigoare, oferindu-vă securitatea unui serviciu care respectă cele mai stricte standarde de protecție a datelor.

Exonerare de responsabilitate și notificări legale: Hetzner Online GmbH®, Hetzner Cloud®, Hetzner Storage Box®, Hetzner Robot®, Hetzner Firewall®, Hetzner Load Balancer® și alte produse și servicii din ecosistemul Hetzner® sunt mărci comerciale înregistrate ale Hetzner Online GmbH® , cu sediul în Industriestr. 25, 91710 Gunzenhausen, Germania. Managed Server Srl nu este afiliat, sponsorizat sau asociat în alt mod cu Hetzner Online GmbH® și nu reprezintă în niciun fel Hetzner Online GmbH®. Toate drepturile asupra mărcilor și numelor de produse menționate sunt proprietatea deținătorilor de drepturi de autor respectivi.

Gazduire cu protectie DDOS inclusa

Protecție și atenuare DDOS cu Arbor Networks și CloudFlare ®

Divizia Arbor Networks Netscout
Logo CloudFlare

Ai îndoieli? Nu știi de unde să începi? Contactati!

Avem toate răspunsurile la întrebările dvs. pentru a vă ajuta să faceți alegerea corectă.

Vorbeste cu noi

Chat direct cu suportul nostru de prevânzare.

0256569681

Contactați-ne telefonic în timpul programului de lucru 9:30 - 19:30

Contactați-ne online

Deschideți o solicitare direct în zona de contact.

INFORMAȚII

Managed Server Srl este un lider italian în furnizarea de soluții avansate de sistem GNU/Linux orientate spre performanță ridicată. Cu un model de abonament cu cost redus și previzibil, ne asigurăm că clienții noștri au acces la tehnologii avansate de găzduire, servere dedicate și servicii cloud. Pe lângă aceasta, oferim consultanță de sisteme pe sisteme Linux și mentenanță specializată în DBMS, Securitate IT, Cloud și multe altele. Ne remarcăm prin experiența noastră în găzduirea CMS open source de top precum WordPress, WooCommerce, Drupal, Prestashop, Joomla, OpenCart și Magento, susținut de un serviciu de asistență și consultanță la nivel înalt, potrivit pentru Administrația Publică, IMM-uri și orice dimensiune.

Red Hat, Inc. deține drepturile asupra Red Hat®, RHEL®, RedHat Linux® și CentOS®; AlmaLinux™ este o marcă comercială a AlmaLinux OS Foundation; Rocky Linux® este o marcă înregistrată a Rocky Linux Foundation; SUSE® este o marcă înregistrată a SUSE LLC; Canonical Ltd. deține drepturile asupra Ubuntu®; Software in the Public Interest, Inc. deține drepturile asupra Debian®; Linus Torvalds deține drepturile asupra Linux®; FreeBSD® este o marcă înregistrată a Fundației FreeBSD; NetBSD® este o marcă înregistrată a Fundației NetBSD; OpenBSD® este o marcă înregistrată a lui Theo de Raadt. Oracle Corporation deține drepturile asupra Oracle®, MySQL® și MyRocks®; Percona® este o marcă înregistrată a Percona LLC; MariaDB® este o marcă înregistrată a MariaDB Corporation Ab; REDIS® este o marcă înregistrată a Redis Labs Ltd. F5 Networks, Inc. deține drepturile asupra NGINX® și NGINX Plus®; Varnish® este o marcă înregistrată a Varnish Software AB. Adobe Inc. deține drepturile asupra Magento®; PrestaShop® este o marcă înregistrată a PrestaShop SA; OpenCart® este o marcă comercială înregistrată a OpenCart Limited. Automattic Inc. deține drepturile asupra WordPress®, WooCommerce® și JetPack®; Open Source Matters, Inc. deține drepturile asupra Joomla®; Dries Buytaert deține drepturile asupra Drupal®. Amazon Web Services, Inc. deține drepturile asupra AWS®; Google LLC deține drepturile asupra Google Cloud™ și Chrome™; Microsoft Corporation deține drepturile asupra Microsoft®, Azure® și Internet Explorer®; Fundația Mozilla deține drepturile asupra Firefox®. Apache® este o marcă înregistrată a The Apache Software Foundation; PHP® este o marcă înregistrată a Grupului PHP. CloudFlare® este o marcă înregistrată a Cloudflare, Inc.; NETSCOUT® este o marcă înregistrată a NETSCOUT Systems Inc.; ElasticSearch®, LogStash® și Kibana® sunt mărci comerciale înregistrate ale Elastic NV. Hetzner Online GmbH deține drepturile asupra Hetzner®; OVHcloud este o marcă înregistrată a OVH Groupe SAS; cPanel®, LLC deține drepturile asupra cPanel®; Plesk® este o marcă înregistrată a Plesk International GmbH; Facebook, Inc. deține drepturile asupra Facebook®. Acest site nu este afiliat, sponsorizat sau asociat în alt mod cu niciuna dintre entitățile menționate mai sus și nu reprezintă niciuna dintre aceste entități în niciun fel. Toate drepturile asupra mărcilor și numelor de produse menționate sunt proprietatea deținătorilor de drepturi de autor respectivi. Orice alte mărci comerciale menționate aparțin solicitanților lor înregistrați. MANAGED SERVER® este o marcă înregistrată la nivel european de către MANAGED SERVER SRL, Via Enzo Ferrari, 9, 62012 Civitanova Marche (MC), Italia.

Torna în alto