Asistență Linux

Lucrăm din 2005 în domeniul sistemelor Linux oferind servicii profesionale de asistență linux pentru orice tip de companie. Asistența noastră vă permite să obțineți avantajul maxim în gestionarea sistemelor prin economisirea semnificativă a costurilor prin externalizarea gestionării sistemului și a tuturor costurilor unui departament IT disponibil 24 de ore pe zi.

Dacă utilizați sisteme Linux® și nu aveți un departament IT dedicat în companie, ar trebui să lucrați cu noi. Oferim un portofoliu cuprinzător de servicii de asistență Linux care pot fi personalizate pentru a satisface nevoile dumneavoastră. Vi se va oferi un specialist Linux dedicat, care va lua timp pentru a vă înțelege pe deplin mediul, aplicațiile pe care le executați și nevoile afacerii dvs. Indiferent dacă aveți nevoie de acoperire 24/24 sau de ore de lucru din ce în ce mai scurte, vă putem satisface nevoile. În cazul unei probleme, echipa dvs. IT va avea acces imediat la experții noștri, care vor diagnostica și remedia problema rapid și cu un impact minim asupra operațiunilor și a timpului de funcționare.

Partenerul dvs. tehnologic pe Linux

Oferim asistență, instalare, configurare, depanare, asistență de urgență, asistență la distanță și întreținere pentru infrastructuri de server noi și existente, gestionate de Linux. Când lucrați cu noi, ne considerăm partenerul dvs. tehnologic și nu doar un alt furnizor de servicii Linux a gestionat asistența în externalizare. Facem această afirmație pentru că înțelegem nu numai sistemul de operare și de rețea, ci și software-ul și platformele de mesagerie care rulează pe sistemul de operare. Diagnosticăm problemele la cel mai scăzut nivel și căutăm soluții inovatoare pentru a le rezolva și pentru a ne asigura că afacerea dvs. funcționează eficient și fără probleme. Ca un amestec de dezvoltatori de software certificați Linux, ingineri de rețea și baze de date și administratori de sistem, lucrăm împreună ca o echipă pentru a ne asigura că serviciile dvs. rămân online, indiferent de problemele care ni se prezintă. Când vă angajați cu noi, vă oferim nu doar un consultant individual, ci un grup colectiv de cunoștințe de la o echipă care a câștigat o experiență de neprețuit în gestionarea infrastructurilor critice pentru misiune.

sprijin partener linux

Principalele servicii oferite

Servicii administrate de Linux

Suport complet pentru toate sistemele de operare Linux majore, inclusiv Linux, Ubuntu, CentOS, Fedora, SuSE și Debian.

Urgențe 24/7

Contractele de servicii pot fi actualizate pentru a permite acoperirea 24/7.

Profesioniști în proiectarea, implementarea și întreținerea serverelor de poștă corporativă

Webserver și performanță

Proiectarea și configurarea sistemelor web cu trafic ridicat cu servere web Apache, NGINX, LiteSpeed ​​și Varnish.

Specializați-vă în găzduirea de site-uri WordPress cu trafic ridicat, cu peste 100 de milioane de vizitatori pe lună.

Găzduire CMS optimizată și orientată spre performanță pentru comerțul electronic, cum ar fi WooCommerce. Prestashop. Magento.

Certificări cloud

Suntem parteneri certificați AWS, dar lucrăm și cu Azure, Rackspace, Google, OVH, Softlayer și multe altele.

Gestionăm baze de date MySQL foarte mari (500 + GB) și putem suporta, de asemenea, MongoDB NoSQL

Testare proactivă de securitate și penetrare

Lucrăm cu companii de testare a penetrării și cu instrumente proactive de monitorizare pentru rețelele dvs.

Certificat ISO 27001

Centrele noastre de date și procesele de lucru sunt conforme ISO27001, verificate independent.

Nu doar o singură dată

Spre deosebire de multe alte servicii de asistență gestionate de Linux, nu ne limităm doar la o configurare inițială sau la o intervenție la cerere.

Utilizarea serviciului nostru de asistență pentru server, asistență cloud și asistență linux, în general, vă permite să aveți certitudinea și garanția contractuală relativă de a avea un partener care vă urmărește pe tot parcursul ciclului de viață al serviciului, atâta timp cât doriți. Nu doar o configurare inițială și unică pentru a fi lăsată apoi pentru dvs., ci un serviciu ciclic și continuu H24, unde vom monitoriza întotdeauna orice problemă și le vom preveni datorită monitorizării proactive și a unui sistem de patch-uri în timp util, care va evita să facă față problemelor iar mașina se oprește.

 

Monitorizarea serverului și a serviciilor H24.

Banner cu sigla Netdata

Monitorizare activă prin NETDATA a tuturor parametrilor hardware și software ai serverului dvs.

Prin intermediul unui acces rezervat la centrul nostru de monitorizare, veți putea vedea starea serverului dvs. și încărcările acestuia în timp real.

  • Încărcare CPU, RAM și trafic de rețea.
  • Interogare MySQL, trafic web, spațiu pe disc ocupat, cache.
  • Alertă și orice problemă prezentă și trecută.

Beneficii pentru afacerea dvs.

  • Foarte accesibil. Un model simplu de stabilire a prețurilor face ca serviciile noastre gestionate să fie o valoare excelentă, cu costuri previzibile
  • Lucrați alături de ingineri interni care completează resursele existente sau ne externalizează complet.
  • Lucrați cu dvs. de la concepție, arhitectura sistemelor, până la finalizare și asistență continuă.
  • Capabil să lucreze în colaborare cu dvs. și clienții dvs. cu opțiuni de etichetă albă.
  • Servicii de suport proactive și reactive, cu acoperire 247 opțională.

Model de preț

Serviciile noastre gestionate sunt disponibile în două versiuni, proactivă și reactivă.

Servicii gestionate responsive
  • Potrivit pentru start-up-uri și / sau sisteme cu costuri reduse, cu risc redus
  • Redus lunar de nefuncționare care include monitorizare 24/7
  • Model de asistență plătit, la prețul de o oră, încărcat în blocuri de 15 minute
Servicii gestionate proactiv
  • Un mediu de rețea și găzduire complet administrat care include monitorizare 24/7 și acces la ingineri de rețea, baze de date, sistem de operare și software
  • Actualizări proactive ale patch-urilor de securitate, a nucleului și a sistemului de operare de bază
  • Acoperire și SLA opționale 24/7
Fără costuri ascunse
  • Ambele opțiuni oferă prețuri transparente cu tarife orare convenite contractual
  • Sunt disponibile opțiuni de contract pe termen lung de 3 și 5 ani cu cost fix
  • Manager de proiect dedicat și manager tehnic

Unele dintre serviciile pe care le sprijinim includ:

Aplicații web personalizateAplicații web personalizate
Limbi de programarePHP, Python, Node.JS, Haskell, Java, Javascript și multe altele
Server webNGINX, Apache2, TomCat
Cadrul softwareCodeIgnigger, Laravel, Lumen, Symfony, Silex, Zend
Instrumentele DevOpsGIT, SVN, GitLab, GitHub, Scrum / Agile Tooling, JIRA, Confluence, Jenkins
Gestionarea jurnaluluifluentd
Managementul cloudScalare automată, inginerie, AWS, Google Cloud, Azure
Sistem de fișiere clusterCephFS, Gluster, GFS2
căutareSOLR, Sphinx, ElasticSearch
cacheNGINX, Memcached, Redis, MongoDB
Sisteme de operareRed Hat, Ubuntu, Debian, CentOS, Amazon Linux

Rezumând serviciile noastre de asistență Linux

  • Suport administrat de Linux
  • Linux a gestionat consultanța
  • Linux a gestionat externalizarea
  • Găzduire cloud gestionată de Linux
  • Management administrat de Linux
  • Linux a gestionat asistența de la distanță
  • Linux a gestionat gestionarea de la distanță
Ne bucurăm să vă consultăm pentru a vă asigura cea mai bună cale de actualizare posibilă pentru sistemele dvs. existente, pentru a oferi asistență sau asistență și un ghid de instalare unic.

Aveți nevoie de ajutor pentru gestionarea serverului Linux, a serviciilor dvs. de poștă electronică, a serverului Web sau a bazei de date? Site-ul dvs. este lent și se strică tot timpul? Doriți să economisiți costurile cu personalul sau să evaluați soluții alternative la cele pe care le utilizați? Administratorul dvs. de sistem Linux nu vă face plăcere în momentul și munca depusă până acum?

contact, avem întotdeauna cea mai bună soluție la toate problemele de sistem.

Ai îndoieli? Nu știi de unde să începi? Contactati!

Avem toate răspunsurile la întrebările dvs. pentru a vă ajuta să faceți alegerea corectă.

Vorbeste cu noi

Chat direct cu suportul nostru de prevânzare.

0256569681

Contactați-ne telefonic în timpul programului de lucru 9:30 - 19:30

Contactați-ne online

Deschideți o solicitare direct în zona de contact.

INFORMAȚII

Managed Server Srl este un lider italian în furnizarea de soluții avansate de sistem GNU/Linux orientate spre performanță ridicată. Cu un model de abonament cu cost redus și previzibil, ne asigurăm că clienții noștri au acces la tehnologii avansate de găzduire, servere dedicate și servicii cloud. Pe lângă aceasta, oferim consultanță de sisteme pe sisteme Linux și mentenanță specializată în DBMS, Securitate IT, Cloud și multe altele. Ne remarcăm prin experiența noastră în găzduirea CMS open source de top precum WordPress, WooCommerce, Drupal, Prestashop, Joomla, OpenCart și Magento, susținut de un serviciu de asistență și consultanță la nivel înalt, potrivit pentru Administrația Publică, IMM-uri și orice dimensiune.

Red Hat, Inc. deține drepturile asupra Red Hat®, RHEL®, RedHat Linux® și CentOS®; AlmaLinux™ este o marcă comercială a AlmaLinux OS Foundation; Rocky Linux® este o marcă înregistrată a Rocky Linux Foundation; SUSE® este o marcă înregistrată a SUSE LLC; Canonical Ltd. deține drepturile asupra Ubuntu®; Software in the Public Interest, Inc. deține drepturile asupra Debian®; Linus Torvalds deține drepturile asupra Linux®; FreeBSD® este o marcă înregistrată a Fundației FreeBSD; NetBSD® este o marcă înregistrată a Fundației NetBSD; OpenBSD® este o marcă înregistrată a lui Theo de Raadt. Oracle Corporation deține drepturile asupra Oracle®, MySQL® și MyRocks®; Percona® este o marcă înregistrată a Percona LLC; MariaDB® este o marcă înregistrată a MariaDB Corporation Ab; REDIS® este o marcă înregistrată a Redis Labs Ltd. F5 Networks, Inc. deține drepturile asupra NGINX® și NGINX Plus®; Varnish® este o marcă înregistrată a Varnish Software AB. Adobe Inc. deține drepturile asupra Magento®; PrestaShop® este o marcă înregistrată a PrestaShop SA; OpenCart® este o marcă comercială înregistrată a OpenCart Limited. Automattic Inc. deține drepturile asupra WordPress®, WooCommerce® și JetPack®; Open Source Matters, Inc. deține drepturile asupra Joomla®; Dries Buytaert deține drepturile asupra Drupal®. Amazon Web Services, Inc. deține drepturile asupra AWS®; Google LLC deține drepturile asupra Google Cloud™ și Chrome™; Microsoft Corporation deține drepturile asupra Microsoft®, Azure® și Internet Explorer®; Fundația Mozilla deține drepturile asupra Firefox®. Apache® este o marcă înregistrată a The Apache Software Foundation; PHP® este o marcă înregistrată a Grupului PHP. CloudFlare® este o marcă înregistrată a Cloudflare, Inc.; NETSCOUT® este o marcă înregistrată a NETSCOUT Systems Inc.; ElasticSearch®, LogStash® și Kibana® sunt mărci comerciale înregistrate ale Elastic NV. Hetzner Online GmbH deține drepturile asupra Hetzner®; OVHcloud este o marcă înregistrată a OVH Groupe SAS; cPanel®, LLC deține drepturile asupra cPanel®; Plesk® este o marcă înregistrată a Plesk International GmbH; Facebook, Inc. deține drepturile asupra Facebook®. Acest site nu este afiliat, sponsorizat sau asociat în alt mod cu niciuna dintre entitățile menționate mai sus și nu reprezintă niciuna dintre aceste entități în niciun fel. Toate drepturile asupra mărcilor și numelor de produse menționate sunt proprietatea deținătorilor de drepturi de autor respectivi. Orice alte mărci comerciale menționate aparțin solicitanților lor înregistrați. MANAGED SERVER® este o marcă înregistrată la nivel european de către MANAGED SERVER SRL, Via Enzo Ferrari, 9, 62012 Civitanova Marche (MC), Italia.

Torna în alto