Asistență Linux
Lucrăm din 2005 în domeniul sistemelor Linux oferind servicii profesionale de asistență linux pentru orice tip de companie. Asistența noastră vă permite să obțineți avantajul maxim în gestionarea sistemelor prin economisirea semnificativă a costurilor prin externalizarea gestionării sistemului și a tuturor costurilor unui departament IT disponibil 24 de ore pe zi.
Dacă utilizați sisteme Linux® și nu aveți un departament IT dedicat în companie, ar trebui să lucrați cu noi. Oferim un portofoliu cuprinzător de servicii de asistență Linux care pot fi personalizate pentru a satisface nevoile dumneavoastră. Vi se va oferi un specialist Linux dedicat, care va lua timp pentru a vă înțelege pe deplin mediul, aplicațiile pe care le executați și nevoile afacerii dvs. Indiferent dacă aveți nevoie de acoperire 24/24 sau de ore de lucru din ce în ce mai scurte, vă putem satisface nevoile. În cazul unei probleme, echipa dvs. IT va avea acces imediat la experții noștri, care vor diagnostica și remedia problema rapid și cu un impact minim asupra operațiunilor și a timpului de funcționare.
Partenerul dvs. tehnologic pe Linux
Oferim asistență, instalare, configurare, depanare, asistență de urgență, asistență la distanță și întreținere pentru infrastructuri de server noi și existente, gestionate de Linux. Când lucrați cu noi, ne considerăm partenerul dvs. tehnologic și nu doar un alt furnizor de servicii Linux a gestionat asistența în externalizare. Facem această afirmație pentru că înțelegem nu numai sistemul de operare și de rețea, ci și software-ul și platformele de mesagerie care rulează pe sistemul de operare. Diagnosticăm problemele la cel mai scăzut nivel și căutăm soluții inovatoare pentru a le rezolva și pentru a ne asigura că afacerea dvs. funcționează eficient și fără probleme. Ca un amestec de dezvoltatori de software certificați Linux, ingineri de rețea și baze de date și administratori de sistem, lucrăm împreună ca o echipă pentru a ne asigura că serviciile dvs. rămân online, indiferent de problemele care ni se prezintă. Când vă angajați cu noi, vă oferim nu doar un consultant individual, ci un grup colectiv de cunoștințe de la o echipă care a câștigat o experiență de neprețuit în gestionarea infrastructurilor critice pentru misiune.
Principalele servicii oferite
Servicii administrate de Linux
Suport complet pentru toate sistemele de operare Linux majore, inclusiv Linux, Ubuntu, CentOS, Fedora, SuSE și Debian.
Urgențe 24/7
Contractele de servicii pot fi actualizate pentru a permite acoperirea 24/7.
Profesioniști în proiectarea, implementarea și întreținerea serverelor de poștă corporativă
Webserver și performanță
Proiectarea și configurarea sistemelor web cu trafic ridicat cu servere web Apache, NGINX, LiteSpeed și Varnish.
Specializați-vă în găzduirea de site-uri WordPress cu trafic ridicat, cu peste 100 de milioane de vizitatori pe lună.
Găzduire CMS optimizată și orientată spre performanță pentru comerțul electronic, cum ar fi WooCommerce. Prestashop. Magento.
Certificări cloud
Suntem parteneri certificați AWS, dar lucrăm și cu Azure, Rackspace, Google, OVH, Softlayer și multe altele.
Gestionăm baze de date MySQL foarte mari (500 + GB) și putem suporta, de asemenea, MongoDB NoSQL
Testare proactivă de securitate și penetrare
Lucrăm cu companii de testare a penetrării și cu instrumente proactive de monitorizare pentru rețelele dvs.
Certificat ISO 27001
Centrele noastre de date și procesele de lucru sunt conforme ISO27001, verificate independent.
Nu doar o singură dată
Spre deosebire de multe alte servicii de asistență gestionate de Linux, nu ne limităm doar la o configurare inițială sau la o intervenție la cerere.
Utilizarea serviciului nostru de asistență pentru server, asistență cloud și asistență linux, în general, vă permite să aveți certitudinea și garanția contractuală relativă de a avea un partener care vă urmărește pe tot parcursul ciclului de viață al serviciului, atâta timp cât doriți. Nu doar o configurare inițială și unică pentru a fi lăsată apoi pentru dvs., ci un serviciu ciclic și continuu H24, unde vom monitoriza întotdeauna orice problemă și le vom preveni datorită monitorizării proactive și a unui sistem de patch-uri în timp util, care va evita să facă față problemelor iar mașina se oprește.
Monitorizarea serverului și a serviciilor H24.
Monitorizare activă prin NETDATA™ a tuturor parametrilor hardware și software ai serverului dvs.
Prin intermediul unui acces rezervat la centrul nostru de monitorizare, veți putea vedea starea serverului dvs. și încărcările acestuia în timp real.
- Încărcare CPU, RAM și trafic de rețea.
- Interogare MySQL, trafic web, spațiu pe disc ocupat, cache.
- Alertă și orice problemă prezentă și trecută.
Beneficii pentru afacerea dvs.
- Foarte accesibil. Un model simplu de stabilire a prețurilor face ca serviciile noastre gestionate să fie o valoare excelentă, cu costuri previzibile
- Lucrați alături de ingineri interni care completează resursele existente sau ne externalizează complet.
- Lucrați cu dvs. de la concepție, arhitectura sistemelor, până la finalizare și asistență continuă.
- Capabil să lucreze în colaborare cu dvs. și clienții dvs. cu opțiuni de etichetă albă.
- Servicii de suport proactive și reactive, cu acoperire 247 opțională.
Model de preț
Serviciile noastre gestionate sunt disponibile în două versiuni, proactivă și reactivă.
Servicii gestionate responsive
- Potrivit pentru start-up-uri și / sau sisteme cu costuri reduse, cu risc redus
- Redus lunar de nefuncționare care include monitorizare 24/7
- Model de asistență plătit, la prețul de o oră, încărcat în blocuri de 15 minute
Servicii gestionate proactiv
- Un mediu de rețea și găzduire complet administrat care include monitorizare 24/7 și acces la ingineri de rețea, baze de date, sistem de operare și software
- Actualizări proactive ale patch-urilor de securitate, a nucleului și a sistemului de operare de bază
- Acoperire și SLA opționale 24/7
Fără costuri ascunse
- Ambele opțiuni oferă prețuri transparente cu tarife orare convenite contractual
- Sunt disponibile opțiuni de contract pe termen lung de 3 și 5 ani cu cost fix
- Manager de proiect dedicat și manager tehnic
Unele dintre serviciile pe care le sprijinim includ:
Aplicații web personalizate | Aplicații web personalizate |
Limbi de programare | PHP, Python, Node.JS, Haskell, Java, Javascript și multe altele |
Server web | NGINX, Apache2, TomCat |
Cadrul software | CodeIgnigger, Laravel, Lumen, Symfony, Silex, Zend |
Instrumentele DevOps | GIT, SVN, GitLab, GitHub, Scrum / Agile Tooling, JIRA, Confluence, Jenkins |
Gestionarea jurnalului | fluentd |
Managementul cloud | Scalare automată, inginerie, AWS, Google Cloud, Azure |
Sistem de fișiere cluster | CephFS, Gluster, GFS2 |
căutare | SOLR, Sphinx, ElasticSearch |
cache | NGINX, Memcached, Redis, MongoDB |
Sisteme de operare | Red Hat, Ubuntu, Debian, CentOS, Amazon Linux |
Rezumând serviciile noastre de asistență Linux
- Suport administrat de Linux
- Linux a gestionat consultanța
- Linux a gestionat externalizarea
- Găzduire cloud gestionată de Linux
- Management administrat de Linux
- Linux a gestionat asistența de la distanță
- Linux a gestionat gestionarea de la distanță