Condiții de utilizare - TOS

Clientul ia la cunostinta ca serviciile Managed Server sunt oferite de MANAGED SERVER SRL cu sediul social și operațional în Via Enzo Ferrari, 9 - 62102 - Civitanova Marche (MC) în posesia unui număr de TVA autorizat și înregistrat în mod corespunzător la VIES și comerț intra-european TVA/TVA UE: IT02085220438 calificată formal ca societate cu răspundere limitată privată SRL, care stă la baza dreptului european, (în continuare numai Server administrat) prin internet și, prin urmare, în modul descris online, în următoarele condiții:

1) Condiții generale.

1.1 Cuvânt înainte

Aceste condiții generale au ca obiect regulile pentru Cloud, serviciile Cloud Vps (de acum numai Cloud) și Servere dedicate oferite de Managed Server. Confirmarea comenzii online de pe site-ul serverului administrat (în special în magazinul de la https://login.managedserver.eu) și plata sumei solicitate constituie acceptarea deplină a condițiilor generale întocmite și pregătite în conformitate cu prevederile conținute în Decretul legislativ 206/2005 (Codul consumatorului) și în Decretul legislativ din 31 ianuarie 2007, nr. 7 (Măsuri urgente pentru protecția consumatorilor, promovarea concurenței, dezvoltarea activităților economice și crearea de noi afaceri). Orice servicii suplimentare, altele decât cele stabilite în ofertă, pot fi furnizate numai după o cerere specifică a Clientului într-o manieră care trebuie definită din când în când.

1.2 Caracteristicile serviciului

Serviciile Cloud și Server dedicat oferite de Managed Server, identificate pe baza tipului ales în etapa de comandă, pot consta în furnizarea de către serverul gestionat de medii Cloud, pe baza resurselor bugetate și selectate în timpul fazei comenzii, complet disponibil clientului; în acest sens, Clientul recunoaște și acceptă că fiecare VPS are o limită de lățime de bandă convenită la momentul comenzii, care este de 1 Gbit / s pe soluțiile Cloud și pe serverele dedicate, cu excepția cazului în care se convine altfel. Clientul, prin semnarea acestui contract, acceptă caracteristicile pachetelor individuale achiziționate.

1.3 Servicii și opțiuni suplimentare

1.3.1

1.3.1 În același timp cu solicitarea de activare a unui serviciu cloud sau a unui server dedicat sau după această solicitare, clientul are posibilitatea de a achiziționa și servicii suplimentare (licențe software, copie de rezervă, firewall, controler Raid etc.), ca indicat în site-ul https: // managed server.it sau https://login.managedserver.eu. De asemenea, Clientul recunoaște și acceptă că Serviciile suplimentare sunt furnizate cu caracteristicile și funcționalitățile indicate pe portalul ManagedServer.it sau indicate în propunerea comercială.

1.3.2

Clientul va instala CentOS 7 sau o versiune ulterioară Linux ca sistem de operare.
Clientul va avea posibilitatea de a instala una sau mai multe aplicații într-un mod complet autonom.
Clientul va putea gestiona serviciul prin consolă, accesibil direct prin zona clientului, precum și prin SSH (pe mașinile Linux)

De asemenea, Clientul recunoaște și acceptă acest lucru

  1. aplicațiile puse la dispoziția dvs. de serverul gestionat pot să nu fie compatibile cu celelalte aplicații deja instalate de client și / sau să nu fie adecvate și adecvate scopului pe care intenționează să îl urmărească; prin urmare, Clientul eliberează Managed Server de orice răspundere în acest sens;
  2. responsabilitatea pentru alegerea, utilizarea și orice incompatibilitate a aplicațiilor puse la dispoziție de Managed Server este și rămâne exclusiv responsabilitatea Clientului care declară, până acum, să elibereze Managed Server de orice responsabilitate în acest sens;
  3. actualizările aplicațiilor din cloud și serverele dedicate sunt responsabilitatea clientului. Serverul gestionat nu poate fi tras la răspundere în cazul apariției unor probleme privind soluțiile dedicate (Cloud și Server) din cauza neaplicării actualizărilor aplicației, a eșecului și / sau a actualizării incorecte a aplicațiilor de către Client.
  4. opțiunile, indiferent de data activării lor, au aceeași durată ca serviciul Cloud sau Server dedicat;
1.3.3

Serviciul de bază de rezervă este inclus în serviciu.
Clientul recunoaște și acceptă că:

  1. serviciul de rezervă, indiferent de data activării sale, are aceeași durată ca serviciul cu care este asociat și, prin urmare, dobândește aceeași dată de expirare;
  2. serviciul de rezervă trebuie neapărat să fie asociat cu serviciul, prin urmare, Clientul poate trimite orice comandă de reînnoire numai dacă serviciul principal la care este asociat a fost la rândul său reînnoit.

Copiile de rezervă, odată cu achiziționarea serviciului Instantaneu sau Backup automat de fișiere, vor fi configurate în mod implicit la fiecare 24 de ore (dacă clientul dorește configurații personalizate, le poate face independent sau poate solicita asistență de la departamentul tehnic prin intermediul sistemului de bilete) și va fi disponibil oricând Clientului, cu excepția eventualelor întreruperi tehnice ale serviciilor din cauza defecțiunilor, defecțiunilor sau întreținerii mașinilor și / sau a software-ului. În acest caz, Clientul nu va avea nimic de pretins prin despăgubire și / sau despăgubire pentru indisponibilitatea și neutilizarea serviciului de rezervă.

Clientul recunoaște și acceptă că, deși utilizarea serviciului de backup reduce riscul de pierdere a datelor și facilitează accesul clientului la o copie a acestuia, posibilitatea ca backupul să fie incomplet și / sau lipsă, prin urmare Clientului i se cere în orice caz să facă periodic și independent o copie de rezervă a întregului conținut al bazei de date. Serverul gestionat va face în orice caz o copie de rezervă pentru soluțiile cloud pentru uz intern.
În orice caz, orice răspundere a serverului administrat este exclusă.

1.3.4 Taxe și cheltuieli suplimentare de instalare

Clientul recunoaște că unele soluții de găzduire, VPS, Cloud și server dedicat pot avea costuri suplimentare de instalare pentru serviciul definit ca „unic”. Costurile de activare acoperă și contribuie la costurile inițiale de instalare, cum ar fi instalarea serverului, sistemul de operare, migrarea site-urilor web sau a aplicațiilor web și optimizarea acestora.

În unele cazuri, costurile de activare și configurare sunt reduse sau oferite gratuit pentru planurile semestriale sau anuale plătite într-o singură soluție.

1.3.5 Costuri și cheltuieli suplimentare pentru opțiuni și caracteristici suplimentare la comandă

Clientul recunoaște că soluțiile de găzduire, VPS, cloud și server dedicat pot avea opțiuni suplimentare care trebuie selectate la comandă.
Clientul recunoaște că opțiunile suplimentare pot avea costuri suplimentare la prețul de bază al soluției alese.
Toate opțiunile suplimentare care vor determina un cost vor fi raportate în timpul fazei de cumpărare în configurator și în rezumatul comenzii și vor fi contabilizate în factură cu costul lor suplimentar.

1.3.6 Costuri și cheltuieli suplimentare pentru servicii auxiliare

Clientul recunoaște că toate soluțiile de găzduire, VPS, Cloud și server dedicat pot solicita servicii accesorii dacă clientul nu este în măsură să își satisfacă nevoile în mod independent sau prin propriul personal tehnic calificat. 

Toate serviciile suplimentare solicitate care vor determina un cost vor fi afișate în factura proforma la sfârșitul lunii și vor fi plătite prin metodele de plată furnizate.

Pentru a proteja clientul și furnizorul, prețurile operațiunilor principale solicitate sunt prezentate mai jos:

Site-ul WEB a fost defăimat pentru atacul hackerilor. 50 €
Restaurează DB de rezervă. 40 €
Restabiliți fișierul de rezervă. 40 €
Restabiliți fișierul Backup + DB Backup: 40 €
Producerea de reguli de Rescriere NGINX 20 € sau la estimare
Creșterea puterii sau migrarea către o altă instanță / server din cauza vârfurilor de trafic. (Costul instanței plus 50 EUR pentru migrație)
Restaurarea copiilor de rezervă pe sistemele de stocare. 100 €
Clonarea sistemelor de la producție la etapizarea sau alinierea acestora (sincronizare). 50 €
Urmărirea înregistrării DNS 10 €
Schimbați serverele de nume cu cele furnizate de client. 10 €
Instalare HTTPS cu Let'S Encrypt și 301 redirecționează 20 EUR pe site sau subdomeniu
Activarea subdomeniilor de nivelul trei (10 EUR fiecare)
Optimizare PageSpeed ​​la nivel de aplicație (100 EUR o dată)
Downgrade instanță server (cost instanță + 50 EUR o dată).
Asistență pentru schimbarea și rescrierea permalinkului 301 (50 EUR o dată).
Implementare copie de rezervă pe sisteme externe deținute de client (100 EUR o dată)
Raport în simplă evaluare la cererea autorității judiciare pentru infracțiuni ipotetice (200 EUR o dată)

Clientul acceptă că, dacă solicită o operațiune de bilet sau o cerere de asistență, Managed Server va fi autorizat să o perceapă ca un cost suplimentar pentru orice costuri de închiriere de servicii.

1.4 Puterea modificării serverului gestionat

Serverul administrat își rezervă dreptul de a modifica serviciul și de a modifica condițiile ofertei în orice moment și fără notificare prealabilă; în acest sens, se înțelege că contractele încheiate înainte de introducerea modificărilor sau variațiilor vor fi în orice caz acceptate și respectate pe deplin în condițiile convenite.
Clientul recunoaște și acceptă faptul că Serviciul acoperit de Contract este caracterizat de o tehnologie în continuă evoluție, din aceste motive Managed Server își rezervă dreptul de a modifica mai bine caracteristicile tehnice economice ale Serviciului, instrumentele aferente acestuia și de a varia condițiile Contract în orice moment, chiar și după semnarea acestuia, fără ca acest lucru să dea naștere unor obligații de orice fel pentru Client.

1.5 Limitarea responsabilității serverului gestionat

Serverul administrat nu va fi în niciun caz responsabil pentru defectarea serviciilor care decurg din cauze atribuite liniilor telefonice, electricității și rețelelor globale și naționale, inclusiv defecțiuni, suprasarcini sau întreruperi și, în orice caz, pentru fapte dependente de terți, cum ar fi ddos Și atacurile computerizate în general. Nu poate fi solicitată despăgubire pentru Managed Server pentru daune directe și / sau indirecte cauzate de utilizarea sau neutilizarea serviciilor achiziționate. Serverul administrat nu poate fi tras la răspundere pentru neîndeplinirea serviciilor oferite ca urmare a forței majore. Utilizatorul se angajează să despăgubească de toate pierderile, daunele, datoriile, costurile, taxele și cheltuielile, inclusiv orice taxe legale care ar putea fi suportate sau suportate de Managed Server ca urmare a oricărei încălcări a obligațiilor asumate și a garanțiilor date de utilizator cu semnarea a prezentului contract sau a formularului de membru și, în orice caz, legat de introducerea informațiilor în spațiul oferit de Managed Server, chiar și în cazul despăgubirii pentru daune solicitate de terți din orice motiv. Clientul eliberează Managed Server de orice răspundere civilă și penală pentru utilizarea ilegală a serviciilor utilizate de el și clienții săi.

1.6 Forța majoră, evenimente catastrofale și circumstanțe imprevizibile

Niciuna dintre părți nu este responsabilă pentru eșecurile imputabile dosarelor și atacurilor informatice în general, incendiu, explozie, cutremur, erupții vulcanice, alunecări de teren, cicloni, furtuni, inundații, uragane, avalanșe, război, răscoale populare, revolte, greve și orice alte cauză imprevizibilă și excepțională care ne împiedică să furnizăm serviciul convenit.

1.7 Suspendarea Serviciului

Serverul administrat, la discreția sa și fără ca exercitarea acestui drept să fie contestat ca neîndeplinire sau încălcare a Contractului, își rezervă dreptul de a suspenda Serviciul, chiar și fără o notificare prealabilă în cazul în care:

  1. Clientul implică sau încalcă chiar și una dintre prevederile cuprinse în Contract;
  2. Clientul nu reușește să găsească, în totalitate sau parțial, cererea serverului administrat și, în orice caz, comportamentul său este de natură să genereze temerea temeinică și rezonabilă că va respecta contractul sau va fi responsabil pentru una sau mai multe încălcări ale prevederile acestuia;
  3. există motive întemeiate pentru a crede că Serviciul este utilizat de terți neautorizați;
  4. există cazuri de forță majoră sau circumstanțe care, la discreția exclusivă a Serverului administrat, necesită efectuarea de intervenții de urgență sau legate de rezolvarea problemelor de securitate, pericol pentru întreaga rețea și / sau pentru oameni sau lucruri; în acest caz, Serviciul va fi restabilit când serverul gestionat, la discreția sa, a apreciat că cauzele care au condus la suspendarea / întreruperea acestuia au fost de fapt eliminate sau eliminate;
  5. Clientul este implicat, din orice motiv, în orice litigiu judiciar sau chiar extrajudiciar de natură civilă, penală sau administrativă și, în orice caz, în cazul în care litigiul menționat se referă la acte și conduite efectuate prin intermediul Serviciului și / sau infrastructurii virtuale ;
  6. suspendarea este cerută de Autoritatea Judiciară.
  7. Clientul folosește echipamente și / sau software care sunt defecte sau nu sunt aprobate sau care au defecțiuni care pot cauza probleme de securitate și / sau vulnerabilități ale Serviciului, pot deteriora integritatea rețelei și / sau perturba Serviciul și / sau pot crea riscuri pentru siguranța fizică a oamenilor și a lucrurilor.

În orice caz de suspendare a Serviciului atribuibil Clientului, orice acțiune a Managed Server pentru compensarea daunelor rămâne neafectată.
În timpul suspendării Serviciului, Clientul nu va putea avea acces la date și / sau informații și / sau conținut introdus și / sau procesat de acesta în infrastructura virtuală.

2) Durata acordului.

2.1 Încheierea acordului

Contractul se încheie numai atunci când Serverul administrat primește de la Client plata proformei generate de sistem, prin trimiterea chitanței de plată a contraprestației pentru tipul de serviciu ales, emis de Entitatea identificată ca fiind competentă să efectueze operațional, serverul gestionat va începe să efectueze operațiunile solicitate de client de la data încheierii contractului. Contractul astfel încheiat are o durată egală cu perioada de timp selectată în timpul procedurii de comandă începând din ziua activării serviciului, cu excepția celor prevăzute de următorul art. 2.3. În cazul în care plata nu este validă, serviciul poate fi dezactivat de serverul administrat și / sau transferat unei alte persoane, lăsând persoana care a comandat înregistrarea cu obligația de plată și dobânzile legate de întârziere.

2.2 Expirarea / Reînnoirea acordului

Acest contract este valabil pentru durata semnată la comanda serviciului (1,3,6,12 luni) începând de la data semnării de către CLIENT și va fi reînnoit automat la expirare. Dorința CLIENTULUI de a reînnoi contractul este implicită și acest Contract va fi reînnoit pentru aceeași durată aleasă în timpul fazei de activare. Dacă MANAGEDSERVER nu primește nicio comunicare de la CLIENT în legătură cu rezilierea contractului, contractul va fi considerat reînnoit.

La termenul stabilit pentru serviciul ales, acest contract va înceta să fie efectiv, cu excepția cazului în care este reînnoit prin plata proformei aferente contraprestației preconizate (la tarifele aplicate în momentul reînnoirii); dacă serviciul nu este reînnoit înainte de expirarea sa naturală, sistemul îl va suspenda automat după 24 de ore de la data expirării și anularea finală după 7 zile. În cazul plății efectuate în termenele stabilite, contractul va fi reînnoit în urma ciclului său de facturare. De asemenea, Clientul trebuie să configureze anularea serviciului direct din zona clientului său, urmând procedura descrisă în Întrebările frecvente ale site-ului Server administrat la https://login.managedserver.eu. Anularea poate fi imediată, iar aceasta va implica eliminarea directă a tuturor datelor și configurațiilor și, prin urmare, va face imposibilă restaurarea acelorași expirarea naturală a serviciului.

În plus, Clientul recunoaște și acceptă că:

  1. pe măsură ce se apropie data expirării, Serverul gestionat își rezervă dreptul de a trimite la conturile de e-mail de referință și / sau la casetele de e-mail ale domeniului notificări ale viitoarei încetări a serviciului în caz de neînnoire.

Vă reamintim că serverul gestionat NU efectuează debitări automate pe carduri de credit sau alte metode de plată pentru reînnoirea serviciilor, dar întotdeauna trebuie să fie clientul care reînnoiește serviciul direct din zona sa de clienți și plătește proforma generată de sistem care va să fie disponibil în secțiunea cu facturi.

Clientul recunoaște și acceptă că la data de expirare a fiecărui Serviciu și, în orice caz, la sfârșitul contractului pentru orice cauză cuvenită, părțile vor fi automat libere de obligațiile lor respective; Clientul recunoaște și acceptă că este responsabilitatea sa exclusivă să obțină și să mențină o copie a datelor și / sau informațiilor și / sau a conținutului prelucrate prin intermediul Serviciului (serviciilor), înțelegându-se că odată cu încheierea contractului sau cu expirarea Serviciului , astfel de date și / sau informații și / sau conținuturi nu mai pot fi recuperate. În orice caz, Clientul scutește, până acum, Serverul administrat de orice răspundere pentru orice pierdere sau deteriorare totală sau parțială a datelor și / sau informațiilor și / sau a conținutului introdus și / sau procesat de Client prin Serviciul / i / I. Orice restaurare a datelor și / sau informațiilor și / sau a conținutului introduse și / sau prelucrate de acestea rămâne responsabilitatea exclusivă a Clientului, sub rezerva reactivării Serviciului în cauză, dacă este necesar prin încheierea unui nou Contract.

3) Servicii oferite de Managed Server.

Serviciile Managed Server sunt distribuite în modul și în condițiile în care se găsesc la data solicitării de activare a serviciului, așa cum a fost publicat pe site-ul Managedserver.ro pe care Clientul, prin acceptarea acestor condiții generale, îl declară în mod explicit către cunoaște și acceptă. Orice formă de garanție explicită sau implicită este exclusă în mod expres, în măsura în care aceasta nu intră în conflict cu reglementările în vigoare. De asemenea, se specifică faptul că nici serverul administrat, nici vreunul dintre licențiații, angajații, colaboratorii sau agenții săi nu garantează adecvarea serviciului, obiect al prezentului contract, pentru vreo funcție specifică. Serverul administrat sau oricine a participat la crearea și furnizarea serviciilor în cauză, nu poate fi tras la răspundere pentru orice daune (directe sau indirecte) legate de utilizarea serviciilor oferite sau de întreruperea funcționării acestora. De asemenea, trebuie remarcat faptul că LEAD MAGNET SRL este responsabilă numai pentru vânzarea de servicii pe site-urile https://managedserver.it și https://managedserver.eu. Declinăm orice responsabilitate pe alte site-uri decât cele două menționate mai sus.

4) Obligațiile Clientului.

4.1 Obligații legate de utilizarea Serviciului

Clientul se obligă să utilizeze Serviciul în conformitate cu prevederile Contractului și site-ul instituțional, în conformitate cu legea, cu legislația actuală privind moralitatea și ordinea publică. Cu titlu de exemplu, dar nu numai, clientul se angajează să:

  1. Asigurați-vă că orice material pe care îl poate introduce în rețea prin serviciile oferite de Managed Server, se află în disponibilitatea sa legitimă și completă, nu intră în conflict cu regulile obligatorii, nu încalcă niciun drept de autor, marcă comercială, brevet sau alt drept terț sau administrat Server protejat de lege sau contract. Orice material protejat prin drepturi de autor poate fi plasat în rețea numai dacă clientul a obținut drepturile de utilizare de la proprietarul efectiv al dreptului de autor relativ și raportează sursa;
  2. Nu utilizați și nu permiteți terților să utilizeze serviciile Serverului administrat împotriva moralității și ordinii publice, pentru a perturba pacea publică sau privată, pentru a provoca infracțiuni sau daune directe sau indirecte pentru oricine (cu titlu de exemplu, dar nu se limitează la: includerea în spațiul web al dialerelor sau al materialelor sau extraselor de material care se ocupă de pornografie, pedofilie sau scuze rasiste sau fanatice este interzis);
  3. Păstrați acreditările de acces la servicii (autentificare și parolă) în cea mai strictă încredere și să nu le transferați către terți
  4. Schimbați-vă parola de acces cel puțin o dată la trei luni, despăgubind și menținând administrat serverul administrat de orice răspundere în cazul acțiunilor în justiție, pierderi sau daune (inclusiv taxe și comisioane legale) care rezultă din nerespectarea dispozițiilor privind conservarea, modificarea și custodia dintre aceste parole;
  5. Nu efectuați acte care vizează încălcarea sau bâjbâitul pentru a încălca confidențialitatea mesajelor private, pentru a afecta integritatea resurselor altora sau pentru a provoca daune directe sau indirecte oricui (cu titlu de exemplu, dar nu se limitează la software piratat, fisuri, generatoare de chei, software serial, atacuri computerizate de toate tipurile, inclusiv atacuri DOS, viruși sau alte componente dăunătoare);
  6. Să nu fie o parte activă în încercările de a încălca sistemele IT și securitatea serverului administrat sau a rețelelor terțe prin intermediul serviciului pus la dispoziție de serverul gestionat care poate da naștere la răspundere civilă și / sau penală;
  7. să nu acceseze sistemele, rețelele și / sau informațiile terților care nu au furnizat autorizații explicite, prin tehnici de scanare / sondare, teste de vulnerabilitate, încercări de încălcare a securității;
  8. Nu creați situații de pericol și / sau instabilitate și / sau alte probleme de natură tehnică ca urmare a activităților de programare și / sau a metodelor de utilizare care au impact asupra calității serviciului clientului sau al altor clienți în așa fel încât să provoca daune acestora, serverului administrat și / sau terților;
  9. Nu utilizați serviciile Serverului administrat pentru a contraveni sau contraveni (direct sau indirect) legislației italiene actuale;
  10. Nu publicați site-uri web care conțin jocuri de noroc, cazinouri online sau, în orice caz, conținut care nu respectă prevederile legii 401/1989 și modificările și completările ulterioare, în absența autorizațiilor necesare prevăzute de legislația în vigoare. În acest caz, clientul este obligat să trimită furnizorului, înainte de publicarea conținutului menționat anterior, o copie a concesiunii, autorizației, licenței sau altui titlu de autorizare. Se înțelege că, în cazul în care serverul gestionat devine conștient de site-uri web sau linkuri (hyperlinkuri) către alte site-uri web pentru care nu a fost furnizată anterior o copie a autorizației menționate anterior, serverul gestionat își rezervă dreptul de a suspenda serviciul până la furnizarea documentația solicitată, excluzând orice rambursare și / sau despăgubire pentru daune pentru perioada de serviciu neutilizată;
  11. Să nu ofere publicului informații (textuale sau grafice) care dăunează imaginii serverului administrat prin serviciile puse la dispoziție;
  12. Nu efectuați spam sau acțiuni echivalente (pentru o definiție a spamului, consultați Setul de linii directoare pentru mesaje și postări nesolicitate în masă (spam *) și să nu introduceți sau să trimiteți programe (viruși, troieni etc.) care să compromită funcționarea rețeaua;
  13. Nu efectuați phishing sau alte acțiuni ilegale echivalente menite să fure date cu caracter personal sau alte informații confidențiale de la utilizatori (cu titlu de exemplu, dar fără a se limita la: coduri de acces, parole, ID-uri de utilizator);
  14. Asumați-vă protecția datelor introduse, în cazul în care ați achiziționat un serviciu cu spațiu web partajat;
  15. citiți și acceptați toate regulile conținute în politica Serverului administrat, care poate fi consultată la https://managedserver.it;
  16. să nu utilizați sau să faceți ca terții să utilizeze Serviciul în așa fel încât să provoace daune sau vătămări, în orice mod și formă, imaginii și mărcilor comerciale deținute de Managed Server. În cazul încălcării uneia sau mai multora dintre obligațiile menționate anterior, Serverul administrat va avea dreptul de a anula orice material neautorizat introdus și de a suspenda serviciul imediat și fără notificare, rezervându-și dreptul de a rezilia contractul în conformitate cu art. 5 și să rețină sumele plătite de Client ca penalizare, fără a aduce atingere despăgubirilor pentru daune mai mari.

Clientul recunoaște și acceptă că serverul gestionat nu va avea nimic de pretins prin rambursare, despăgubire sau daune pentru măsurile pe care acesta le-a considerat oportun să le adopte. În orice caz, clientul își asumă, până acum, toată responsabilitatea pentru încălcările de mai sus și se angajează să despăgubească și să mențină serverul administrat inofensiv de orice consecință prejudiciabilă. Clientul recunoaște și acceptă că, în cazul unui litigiu cu terțe părți, Managed Server își rezervă dreptul de a suspenda serviciul și / sau de a elimina tot sau o parte din material, în așteptarea soluționării litigiului, fiind exclusă în mod explicit orice rambursare sau despăgubire sau răspundere a serverului administrat pentru eșecul utilizării serviciilor în timpul perioadei de suspendare și / sau pentru îndepărtarea materialului.
Traficul pe servicii Cloud și Server dedicat este nelimitat. Prin Serviciile noastre, e-mailurile nedorite (spam) nu trebuie trimise în niciun fel. În caz contrar, Managed Server își rezervă dreptul de a suspenda și / sau înceta serviciul.
Serverul gestionat își rezervă dreptul de a limita / reduce utilizarea produselor, dacă este necesar din motive operaționale sau de securitate.

4.2

Clientul garantează, de asemenea, în conformitate cu art. 46 Decretul prezidențial 445/2000 și modificările ulterioare conform cărora datele și informațiile transmise în scopul încheierii contractului sunt adevărate, corecte și de natură să permită identificarea acestuia și se angajează să comunice orice modificare a acestuia, inclusiv adresa de e-mail indicată în formularul de comandă. Serverul gestionat își rezervă dreptul de a verifica astfel de date și / sau informații solicitând, de asemenea, documente suplimentare pe care Clientul se angajează să le transmită până acum. Dacă Clientul, la momentul identificării, și-a ascuns identitatea reală sau declară în mod fals că este un alt subiect, chiar prin utilizarea unor documente personale neadevărate sau, în orice caz, a acționat în așa fel încât să compromită procesul de identificare, El acceptă și acceptă că va fi responsabil, chiar și penal, pentru declarații false și / sau utilizarea documentelor false și va fi considerat, de asemenea, exclusiv responsabil pentru toate daunele suferite și suferite de Furnizori și / sau terți din inexactitate. și / sau falsitatea informațiilor comunicate, asumându-se de acum înainte obligația de a despăgubi și a menține Furnizorii inofensivi de orice posibilă cerere, acțiune și / sau cerere de despăgubire sau daune care pot fi avansate de oricine împotriva lor.

4.2.1

Clientul declară că deține setul de cunoștințe tehnice necesare pentru a asigura utilizarea corectă, administrarea și gestionarea infrastructurii virtuale și, în orice caz, recunoaște și recunoaște că prelucrarea datelor și / sau informațiilor și / sau conținute de acesta și diseminarea lor consecventă pe internet prin aceleași infrastructuri se realizează exclusiv pe riscul și responsabilitatea sa.

4.2.2

Clientul recunoaște că rețeaua de internet nu este controlată de Managed Server și că, datorită structurii specifice a rețelei menționate mai sus, nicio entitate publică sau privată sau chiar Managed Server nu poate garanta și monitoriza performanța și funcționalitatea filialelor pentru a controla conținutul informațiilor transmise prin rețeaua sa. Din acest motiv, serverului administrat nu i se poate atribui nicio responsabilitate pentru transmiterea sau recepționarea informațiilor ilegale de orice natură și natură.

4.2.3

Clientul, de asemenea, în numele și în numele unor terți cărora, din orice motiv, i-a permis, din orice motiv, să permită utilizarea Serviciului, se obligă să utilizeze Serviciul în sine exclusiv în scopuri legale și permise de dispozițiile legii aplicabile din timp la timp, prin utilizări și obiceiuri, prin regulile de diligență și, în orice caz, fără a încălca drepturile terților, asumându-și toată responsabilitatea în acest sens. Clientul se declară administratorul unic și exclusiv al Serviciului și, ca atare, se declară singurul responsabil pentru gestionarea datelor și / sau informațiilor și / sau a conținutului procesat de acesta în infrastructura virtuală, pentru securitatea acestora și pentru salvarea acestora. și să desfășoare orice altă activitate considerată utilă sau necesară pentru garantarea integrității sale, angajându-se, ca urmare, să aplice, pe cheltuiala sa, măsuri de securitate adecvate și adecvate; conținutul informațiilor, sunetelor, textelor, imaginilor, elementelor de formă și date accesibile și / sau puse la dispoziție în infrastructura virtuală și, în orice caz, din orice motiv, transmise sau puse online de către Client; disfuncționalități ale Serviciului pentru orice utilizare care nu este conformă cu Politica de utilizare a Serviciilor Server administrate; pierderea sau divulgarea acreditării de conectare; gestionarea accesului la Panoul său (orice conexiune, modificare a Serviciului sau comandă plasată prin Panoul Clientului se presupune că a fost făcută chiar de Client); în acest sens, Clientul își asumă responsabilitatea de a prevedea variația periodică a parolei de acces la Panou cu o frecvență care nu depășește 3 (trei) luni.

4.2.4

Clientul se obligă să comunice serverului administrat, prin deschiderea unui bilet specific, orice modificare a datelor sale personale și a datelor de contact, inclusiv adresa de e-mail indicată în comandă.

4.2.5

De asemenea, Clientul se obligă să informeze prompt Serverul administrat cu privire la orice utilizare neautorizată a contului său sau orice altă încălcare a securității constatată.

4.2.6

Clientul declară, pentru el sau pentru terți cărora le-ar fi permis, în orice calitate, să folosească Serviciul, să respecte licențele software-ului inserate și utilizate independent în infrastructura virtuală și își asumă costurile aferente.

4.2.7

Clientul declară și acceptă că este singurul și exclusiv responsabil pentru orice operațiune efectuată pentru el sau pentru terți sau de către aceștia direct, în utilizarea, administrarea și gestionarea diverselor infrastructuri virtuale create și alocate prin intermediul Serviciului, pentru efect cu privire la aceste operațiuni, el se angajează să:

  1. să respecte sau să facă terții să respecte legislația actuală aplicabilă acestora din când în când, inclusiv cea pentru protecția datelor cu caracter personal (Decretul legislativ 196/2003 și Regulamentul european nr. 679/2016);
  2. să despăgubească și să mențină serverul administrat inofensiv de orice pretenții sau pretenții pentru daune, directe sau indirecte, de orice natură și fel, de către oricine avansat în acest sens; Clientul se angajează, pentru moment, să despăgubească și să mențină serverul administrat inofensiv de orice cerere sau reclamație a terților pentru daune cauzate acestora de sau prin utilizarea Serviciului. Clientul va trebui să suporte toate costurile, despăgubirile pentru daune și cheltuieli, inclusiv orice taxe legale, care ar putea rezulta din astfel de acțiuni de răspundere și se obligă să informeze Serverul administrat dacă o astfel de acțiune ar trebui introdusă împotriva acestuia.
4.2.8

Clientul se angajează să comunice și să aplice oricăror terțe părți care au permis, în orice calitate, să utilizeze Serviciul, toate prevederile contractului, fără a fi excluse, angajându-se, de asemenea, să despăgubească și să mențină serverul administrat inofensiv de orice solicitări posibile și / sau cereri de despăgubire de către oricine consideră că are titlu în încălcarea prevederilor menționate anterior și, în orice caz, în comportamentul Clientului sau al terților menționați anterior.

5) Rezilierea contractului

5.1 Clauza de reziliere expresă

Prezentul contract este reziliat prin lege, în temeiul art. 1456 din Codul civil italian, autorizând serverul administrat să întrerupă Serviciul oferit fără notificare prealabilă și alocând resursele deținute de serverul administrat noilor clienți dacă același client:

  1. atribuie contractul în totalitate sau parțial unor terțe părți, fără acordul prealabil scris al Serverului administrat;
  2. nu achită suma solicitată;
  3. acționează sau se prezintă ca un agent Managed Server;
  4. este supus sau admis la proceduri de insolvență și / sau faliment;
  5. utilizați serviciile în alte moduri decât cele stabilite de serverul administrat.
  6. contravine clauzelor 4.1 și 4.2 În astfel de cazuri, Managed Server va comunica rezilierea prin lege prin PEC sau comp. AR și va reține sumele plătite de Client ca penalizare, fără a aduce atingere despăgubirilor pentru daune mai mari.

De la data rezilierii și / sau rezilierii contractului care a avut loc în cazurile prevăzute în acest articol, Serviciul este dezactivat, iar serverul administrat va avea dreptul de a percepe clientul pentru orice sarcină suplimentară pe care a avut-o același urs, rămânând în orice caz fără a aduce atingere dreptului său.la despăgubire pentru orice prejudiciu suferit.

5.2 Încetarea de către server administrat

Fără a aduce atingere celor de mai sus, Managed Server va avea dreptul să se retragă din acest contract în orice moment, fără să ofere motive, cu o notificare de 7 zile trimisă prin scrisoare recomandată cu chitanță de retur sau, alternativ, prin e-mail certificat (PEC) sau prin e-mail. După termenul indicat mai sus, dacă serviciul nu a fost deja suspendat în temeiul art. 4.1, Serverul gestionat poate în orice moment dezactiva, dezactiva, ascunde și în orice caz face site-ul și / sau casetele de e-mail inutilizabile. Se înțelege că clientului i se cere să facă o copie a conținutului introdus în spațiul său ca server administrat, după perioada de notificare, nu garantează recuperarea acestuia. În plus, în cazul retragerii, serverului gestionat i se va cere să returneze clientului prețul acumulat al serviciului corespunzător zilelor neutilizate până la următoarea expirare naturală a relației, excluzând în mod explicit orice și toate celelalte rambursări sau despăgubiri sau răspunderi. a serverului gestionat pentru eșecul de către Client de a utiliza serviciul în perioada rămasă. Serverul administrat își rezervă dreptul fără echivoc de a rezilia serviciul în orice moment și fără notificare în caz de fraudă sau presupusă fraudă. Clientul este obligat să se identifice, în cazul în care serverul administrat solicită acest lucru, pentru a putea utiliza serviciile achiziționate. În caz de lipsă de comunicare Serviciul poate fi oprit și ca atare nerecuperabil. Serviciul poate fi, de asemenea, suspendat în orice moment și fără notificare, la discreția departamentului tehnic și / sau administrativ. LEAD MAGNET SRL va fi responsabil pentru motivarea suspendării prin trimiterea unui mesaj de e-mail la adresa de e-mail de înregistrare utilizată la achiziționarea serviciilor.

5.3 Retragerea de către Client

Clientul, care se califică ca consumator și identificat, în conformitate cu art. 3 din Decretul legislativ 206/2005 (așa-numitul Cod al consumatorului), în persoana fizică care acționează în scopuri care nu au legătură cu activitatea sa profesională sau profesională, va avea dreptul să se retragă din prezentul Acord în orice moment, fără nicio penalizare și fără a indica motivele, prin trimiterea comunicării relative, cu copie atașată a unui document de identitate valabil, prin scrisoare recomandată cu chitanță de retur la LEAD MAGNET SRL, Calea Timisorii 212/2 - 310227 ARAD - Romania (RO) , pentru companiile europene la adresa info@managedserver.it sau pentru companiile italiene prin Pec la adresa managedserver@pec.it sau la cerere în zona dvs. de clienți. Retragerea va intra în vigoare după 30 (treizeci) de zile de la data primirii de către serverul gestionat a comunicării menționate anterior și serverul gestionat va dezactiva serviciile. În cazul unei cereri de transfer, serverul gestionat va comunica orice coduri de autorizare la adresa de e-mail de referință. În cazul în care clientul solicită și rambursarea prețului Serviciului pentru zilele neutilizate până la următoarea expirare naturală a relației, Managed Server nu este obligat în niciun fel să efectueze o astfel de rambursare. Clientul recunoaște și acceptă faptul că dreptul de retragere menționat anterior este recunoscut, în conformitate cu Decretul legislativ 206/2005 și Legea 40/2007, numai clienților care se califică drept consumatori. În cazul anulării, retragerii sau rezilierii ilegitime de către Client, Serverul administrat este autorizat de acum înainte să rețină sumele plătite de Client ca penalizare, fără a aduce atingere despăgubirilor pentru daune mai mari. În orice caz, se înțelege că clientul este obligat să facă o copie a conținutului introdus în spațiul său, deoarece serverul gestionat nu garantează recuperarea acestora.
Fără a aduce atingere celor de mai sus, Clientul, indiferent dacă se califică sau nu ca „consumator” în temeiul art. 3 din Decretul legislativ 206/2005 (așa-numitul „Cod al consumatorului”), va avea întotdeauna dreptul de a se retrage din prezentul Acord în orice moment, fără nicio penalizare și fără indicarea motivelor, cu comunicare scrisă trimisă prin scrisoare recomandată cu chitanță de retur o e-mail certificat (PEC) la adresele indicate în art. 10.
Retragerea va intra în vigoare după 30 (treizeci) de zile de la data primirii de către serverul administrat a comunicării menționate anterior.
Alternativ, Clientul se poate folosi de dreptul de retragere cu rambursare (satisfăcut sau rambursat) în următoarele moduri:

  1. Pentru serviciile cu un ciclu de facturare lunar și trimestrial, o rambursare a sumei plătite poate fi solicitată în termen de 7 zile de la data achiziționării serviciului. Nu se vor face rambursări pentru achiziționarea de licențe software sau pentru înregistrarea unuia sau mai multor domenii asociate serviciului.
  2. Pentru serviciile cu un ciclu de facturare semestrial, anual, de doi și trei ani, se poate solicita o rambursare în termen de 15 zile de la data achiziționării serviciului. Nu se vor face rambursări pentru achiziționarea de licențe software sau pentru înregistrarea unuia sau mai multor domenii asociate serviciului.

Solicitarea trebuie făcută prin intermediul biletului administrativ din zona clientului dvs.

5.4 Anularea tranzacțiilor / abonamentului și a plăților recurente.

LEAD MAGNET SRL NU efectuează debitări automate pe carduri de credit sau alte metode de plată pentru reînnoirea serviciilor, dar clientul trebuie să efectueze ÎNTOTDEAUNA reînnoirea serviciului direct din zona sa de clienți și să plătească proforma generată de sistemul care va fi disponibil în secțiunea facturi.

Pentru a vă dezabona de la serviciile de abonament, deschideți un bilet în zona de asistență de pe https://login.managedserver.eu și indicați serviciul care va fi anulat.

6) Responsabilitate.

6.1 Renunțări la serverele gestionate

Serverul gestionat își declină orice responsabilitate atât față de clienții săi, cât și față de terțe părți pentru întârzieri, disfuncționalități, suspendări și / sau întreruperi în furnizarea de servicii din cauza:

  1. forță majoră și / sau circumstanțe imprevizibile;
  2. fapt al terțului (cu titlu de exemplu, dar nu limitat la: publicarea neautorizată de către terți a textelor introduse de Client în orice zonă de mesagerie, publică sau privată);
  3. funcționarea defectuoasă sau neconformitatea dispozitivelor de conectare cu care este echipat clientul.
  4. defecțiuni și defecțiuni ale mașinilor și software-ului, indiferent dacă sunt deținute de Managed Server sau furnizorii săi. În astfel de cazuri, clientul recunoaște și acceptă că nu va avea nimic de pretins de la Managed Server ca despăgubire. Clientul trebuie să notifice serverul administrat imediat sau nu mai târziu de 24 de ore calendaristice cu privire la orice nereguli în serviciu. Orice daune cauzate de o comunicare neglijentă vor fi considerate responsabilitatea Clientului.

6.2 Responsabilitățile ambelor părți

Serverul administrat și clientul se angajează reciproc să trateze confidențial orice date sau informații cunoscute sau gestionate în legătură cu activitățile de executare a serviciului furnizat de serverul administrat.

6.3 Manager extern de prelucrare a datelor

Serverul administrat nu este în niciun fel responsabil pentru conținutul pe care Clientul îl folosește prin Serviciul Cloud sau Serverul dedicat achiziționat. Prin urmare, Serverul administrat nu rămâne legat de niciun tip de activitate pe care Clientul sau colaboratorii săi o desfășoară în deplină autonomie, în urma livrării acreditărilor furnizate la achiziționarea Serviciului. Clientul, prin aceste acreditări, controlează de la distanță orice activitate personală desfășurată prin utilizarea serviciilor achiziționate. Mai mult, odată obținute acreditările menționate anterior, Clientul devine singurul operator de date al datelor cu caracter personal emise la momentul achiziției, pe întreaga durată a contractului stipulat și în cele treizeci de zile de la expirarea acestuia, în conformitate cu Decretul legislativ 196/03 și a Regulamentului UE nr. 679/2016.

6.4 Limitarea răspunderii

6.4.1

Serverul administrat nu va fi răspunzător atunci când întârzierea furnizării sau degradarea serviciului:
depinde de acțiunile sau omisiunile Clientului, ale angajaților săi sau ale terților angajați de Client și / sau clienții săi;
nu pot fi rezolvate și / sau eliminate deoarece Clientul refuză accesul la propriile lor;
apar în perioadele de întreținere programată sau comunicate în alt mod în prealabil;
acestea se datorează unor evenimente de forță majoră;
sunt rezultatul unei suspendări a Serviciului;

6.4.2

Cu excepția cazului în care această operațiune este inclusă în mod expres și prevăzută de Serviciul achiziționat, aceasta nu face nicio copie de siguranță specifică a datelor și / sau informațiilor și / sau a conținutului procesate de Client, pentru el sau pentru terți sau de către acesta din urmă, dacă este autorizat de către Clientul, în infrastructura virtuală, cu excepția copiei de rezervă pe tot conținutul stocării pe care Serverul administrat însuși, pentru propria prudență, îl efectuează periodic în scopul eventualei restaurări a Serviciului; cu toate acestea, acest lucru nu scutește Clientul de a face o copie de rezervă completă a datelor și / sau informațiilor și / sau conținuturilor pe care le-a introdus și / sau a procesat în infrastructura virtuală și de a lua toate măsurile de securitate necesare pentru a le proteja. În orice caz, Managed Server nu oferă nicio garanție cu privire la utilizarea Serviciului în ceea ce privește protecția și stocarea datelor și / sau informațiilor și / sau a conținutului menționate anterior, cu excepția activării de către Client a unui serviciu accesoriu specific. .

6.4.3

Serverul administrat nu va fi în niciun caz considerat responsabil pentru utilizarea infrastructurii virtuale în legătură cu situații critice care implică, spre exemplu, riscuri specifice pentru siguranța oamenilor, daune asupra mediului, riscuri specifice în legătură cu serviciile de transport. gestionarea centralelor nucleare și chimice și a dispozitivelor medicale.

6.4.4

Serverul administrat nu își asumă, în niciun caz, nicio responsabilitate pentru informațiile, datele, conținutul introdus sau transmis și, în orice caz, prelucrate de către Client, pentru el sau pentru terți sau de către acesta din urmă, dacă este autorizat de Client, în infrastructura virtuală și, în general, pentru utilizarea efectuată de aceeași infrastructură menționată mai sus și își rezervă dreptul de a adopta orice inițiativă și acțiune, pentru a-și proteja drepturile și interesele. Serverul administrat nu va fi în niciun caz răspunzător pentru orice daune, directe sau indirecte, de orice tip și fel, cauzate de Client terților care, în orice mod și formă și din orice motiv, au utilizat Serviciul.

6.4.5 Numirea ca procesator de date.

În cazul soluțiilor Dedicate Managed Server, acesta nu are acces la servicii, cu excepția cazului în care clientul este responsabil pentru furnizarea acestora în cazul intervențiilor tehnice convenite anterior. Serverul administrat va fi autorizat să prelucreze datele personale ale căror Client este proprietar, în limita activităților prevăzute în contractul menționat anterior. Serverul administrat își rezervă dreptul de a desfășura orice activitate care vizează asigurarea conformității cu prevederile relevante în vigoare și sarcina de gestionare, supraveghere și organizare a tuturor operațiunilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de Client / Proprietar, în scopul corectului executarea activităților în cauză.de contract. În conformitate cu prevederile Codului de confidențialitate și ale Regulamentului UE nr. 679/2016, se specifică faptul că serverul gestionat va fi obligat să:

  1. Prelucrați datele personale furnizate de Client / Proprietar numai în scopul furnizării Serviciilor convenite prin contract, utilizând măsurile tehnice și organizatorice prevăzute în același și în documentele menționate în acesta. În cazul în care Clientul / Proprietarul necesită un tratament diferit de cel indicat mai sus sau cu excepții specifice cu privire la articolul 32 din Regulamentul UE nr. 679/2016, va trebui să își exprime voința în prealabil și să descrie măsurile pe care dorește să le garanteze, care vor fi ulterior evaluate și, dacă este cazul, prezentate cu o ofertă specifică.
  2. Asigurați-vă că personalul responsabil pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este obligat de o obligație de confidențialitate.
  3. Adoptați toate măsurile necesare în conformitate cu articolul 32 din Regulamentul UE nr. 679/2016;
  4. Respectați condițiile prevăzute la paragrafele 2 și 4 ale articolului 32 din Regulamentul UE nr. 679/2016 pentru a nu recurge la un nou manager de prelucrare a datelor cu caracter personal fără autorizarea prealabilă a Clientului / Proprietarului. În cazul în care Serverul administrat este autorizat să recurgă la această eventualitate, acesta trebuie să impună aceleași obligații subscrise de către Manager;
  5. Asistați clientul / operatorul de date cu măsuri tehnice și organizatorice adecvate, dacă este posibil, pentru a asigura respectarea drepturilor persoanei vizate;
  6. Asistați clientul / operatorul de date în respectarea obligațiilor
  7. Ștergeți sau returnați toate datele personale furnizate de Client / Proprietar după încetarea furnizării serviciilor prevăzute în contract.
  8. Pune la dispoziția Clientului / Proprietarului toate informațiile necesare cu privire la obligațiile pe care Serverul administrat va trebui să le respecte față de Client / Proprietar, oferindu-i posibilitatea verificării prin acordul prealabil cu privire la timpii și metodele de implementare a acestei proceduri, care nu trebuie să contrasteze cu obligațiile de confidențialitate asumate de Managed Server. Costurile acestei verificări vor fi suportate în totalitate de către Client / Proprietar. În cazul în care Managed Server folosește colaborarea terților pentru activitățile descrise mai sus, va fi responsabilitatea sa să prevadă erudiția acestor subiecți cu privire la respectarea regulilor prescrise de Codul de confidențialitate și de Regulamentul UE nr. 679/2016. Serverul gestionat gestionează prelucrarea datelor cu caracter personal urmând toate instrucțiunile de mai sus, implementând fiecare specificație tehnică prevăzută în Codul de confidențialitate și în Regulamentul UE nr. 679/2016, luând în considerare cerințele de securitate stabilite pentru furnizarea de servicii. În cazul în care apar situații anormale, furnizorii serviciilor menționate anterior vor fi obligați să informeze prompt Clientul / Proprietarul.

7) Taxe.

În scopul încheierii contractului, Clientul este obligat să plătească Serverului administrat suma stabilită pentru serviciul solicitat plus TVA și orice alte taxe legale. Clientul nu va putea revendica drepturi sau ridica obiecții de niciun fel dacă nu a efectuat anterior plățile prevăzute în acest contract. Clientul recunoaște și acceptă că, în conformitate cu prevederile art. 52 alin.1 lit. e) Decretul legislativ 206/2005, plata serviciului trebuie efectuată utilizând una dintre metodele indicate în formularul online, în special prin PayPal, transfer bancar sau card de credit. În cazul plății prin transfer bancar, Clientul este obligat să indice numărul proforma generat de sistem și referințele necesare identificării comenzii plasate și trebuie să trimită chitanța transferului bancar prin e-mail la payment@managederver.it
Plățile prin paypal și card de credit trebuie efectuate prin zona dvs. de clienți; în cazul utilizării metodei paypal, dacă se utilizează funcția „trimite bani”, este necesar să anunțați serverul gestionat cu privire la plată, furnizând identitatea relativă și data prin e-mail la payment@managedserver.it
Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții Generale, Clientul este de acord în mod explicit că factura va fi trimisă și / sau pusă la dispoziție în format PDF. Orice credite existente în favoarea Clientului în virtutea eșecului activării Serviciului, pentru orice cauză cuvenită, trebuie să fie utilizate de acesta din urmă pentru achiziționarea sau reînnoirea Serviciilor Server Administrate cel târziu în perioada de douăsprezece luni de la data plata. După ce perioada de timp indicată mai sus a trecut în zadar, fără ca Clientul să fi utilizat creditul menționat anterior, acesta va fi considerat definitiv achiziționat și încasat de Furnizor, fără ca acesta să poată revendica returnarea sau utilizarea acestuia.

8) Documentare și jurnal.

Clientul recunoaște și acceptă în mod expres existența Registrului conexiunilor (LOG - date referitoare la accesul la servicii), compilat și stocat de Managed Server în termenii și modul stabilit de lege. Registrul (jurnalul) menționat anterior constituie o dovadă completă și incontestabilă a faptelor și a actelor efectuate de client în legătură cu serverul administrat și / sau terți; are caracterul de confidențialitate absolută și poate fi expus și / sau furnizat exclusiv la cererea autorităților competente. Serverul administrat adoptă toate măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru a garanta confidențialitatea jurnalelor de conexiune. De asemenea, Clientul recunoaște și acceptă faptul că serverul gestionat își rezervă dreptul de a păstra jurnalele de acces, atunci când Clientul se conectează la panoul de gestionare a serviciilor, pentru o perioadă de timp egală sau mai mare decât durata relației contractuale.

9) Caracteristicile și funcționalitatea sistemului.

9.1

Clientul recunoaște și acceptă faptul că serverul administrat nu oferă nicio garanție că serviciul este perfect potrivit pentru un anumit scop. Mai mult, datorită naturii serviciilor de internet, în care sunt implicate multe entități, nu se poate oferi nicio garanție cu privire la utilizarea constantă a serviciului. Clientul despăgubește, deocamdată, serverul gestionat de orice responsabilitate în caz de neaccesibilitate a site-urilor web din întreaga lume, de imposibilitatea transmiterii sau recepționării informațiilor pentru orice motiv întemeiat. Clientul recunoaște și acceptă că utilizarea serviciilor furnizate în colaborare cu alte infrastructuri (naționale și internaționale) este limitată de granițe și de regulile stabilite de operatorii acelorași servicii, precum și de legile în vigoare în țările care găzduiesc aceste servicii și de către cei internaționali pe această temă.

9.2 Niveluri de servicii: putere și rețea

Aceste niveluri de servicii se aplică sursei de alimentare și conectivității la internet furnizate de serverul gestionat.

Conectivitate - 99,98%
Curent electric - 100%
Ferestrele de întreținere sunt excluse din calculul pentru disponibilitatea conexiunii la Internet. Nivelul de servicii pentru conectivitatea IP este valabil numai atunci când cablurile de rețea sunt furnizate de serverul gestionat.
Plătibil atunci când disponibilitatea anuală neîntreruptă este mai mică decât garanția așteptată.
Durata întreruperii este concepută ca fiind cumulativă, adică ca sumă a întreruperilor care au avut loc în cursul anului.
Compensația se aplică numai părții din taxă aferente elementelor afectate de întrerupere și nu se extinde la întreaga taxă de serviciu.
1 până la 4 ore - 10%
4 până la 8 ore - 20%
8 până la 24 ore - 25%
Mai mult de 24 de ore - 50%

9.3 Niveluri de asistență

Pe soluțiile Cloud Managed Server, activează serviciul imediat după soldul proformei generate de sistem. Dacă este selectat un panou de control pentru alte opțiuni, serviciul va fi furnizat în termen de 24 de ore.
Pe soluțiile de server dedicat, activarea va avea loc în termen de 24 de ore, cu excepția indisponibilității mașinii selectate în depozitele Managed Server.
Gestionarea sistematică a soluțiilor dedicate (VPS sau Server) este în totalitate responsabilitatea clientului, cu excepția achiziționării opțiunii Gestionate (a se vedea atașamentul disponibil odată cu achiziționarea opțiunii). Întreținerea, îngrijirea și controlul aplicațiilor instalate sunt responsabilitatea și sarcina exclusivă a Clientului.

10) Informații în temeiul art. 52, 53, 64 și ss. și 5 din Decretul legislativ 206/2005 și art. 7 din Decretul legislativ 70/2003.

În temeiul prevederilor art. 52, 53 și 64 și următoarele. Decretul legislativ 206/2005, Clientul recunoaște că:
- furnizorul de servicii este LEAD MAGNET SRL - Calea Timisorii 212/2
310227 - ARAD - România, CUI română: 38864543, REG. ROONRC.J2 / 221/2018, TVA / TVA UE: RO40490297
- în temeiul art. 3 din decretul legislativ nr. 206/2005 prin consumator se înțelege persoana fizică care acționează în scopuri care nu au legătură cu activitatea antreprenorială sau profesională posibil desfășurată și (asociațiile consumatorilor și utilizatorilor) care au scopul legal exclusiv de a proteja drepturile și interesele consumatorilor sau utilizatorilor; Acești subiecți vor avea dreptul să se retragă, în temeiul art. 1 alin.3 din Legea 40/2007, din contract, fără obligația de a indica motivele și în orice moment, cu comunicare trimisă către Managed Server prin scrisoare recomandată cu confirmare de retur la următoarea adresă: LEAD MAGNET SRL - Calea Timisorii 212/2 310227 - ARAD - România sau prin intermediul PEC managedserver@pec.it.

După 30 de zile de la primirea de către Managed Server a comunicării menționate anterior, retragerea va fi efectivă și Managed Server va înceta toate serviciile oferite și, dacă este necesar, va comunica codurile de autorizare referitoare la numele de domeniu la adresa de e-mail de referință.

11) Legea aplicabilă și jurisdicția

11.1

Legea aplicabilă acestui contract și anexelor sale este legislația europeană.

11.2

Competența de a auzi orice litigiu referitor la executarea, interpretarea, eficacitatea și / sau rezilierea acestui contract va fi exclusiv Autoritatea Judiciară a Curții din Macerata, cu excluderea expresă a Autorității Judiciare a oricărei alte instanțe alternative sau a Curții concurente. ..

12) Drepturi de autor și licențe

12.1

Clientul este obligat să utilizeze Serviciul în conformitate cu drepturile de proprietate intelectuală și / sau industrială ale serverului administrat, conform indicațiilor din Politica de utilizare a serviciilor serverului administrat. Software-ul ca orice alt drept de autor sau alt drept de proprietate intelectuală este proprietatea exclusivă a Managed Server și / sau a cesionarilor acestuia, prin urmare Clientul nu dobândește niciun drept sau titlu în acest sens și este obligat să le utilizeze numai în perioada de valabilitate contractuală.

12.2

În cazul licențelor furnizate de furnizori terți prin Managed Server, Clientul, pentru el însuși și / sau pentru terții cărora le-a permis să utilizeze Serviciul, recunoaște că a citit termenii și se angajează să utilizeze software-ul în conformitate cu metodele indicate pe site-urile respective exclusiv pentru uz personal propriu.
Clientul se angajează să accepte și să respecte termenii licențelor menționate anterior. Clientul declară că este conștient de faptul că licențele există între client și proprietarul drepturilor de autor asupra acestora, cu excluderea oricărei răspunderi a serverului administrat. În nici un caz, încălcările și / sau comportamentul clientului diferit de contract nu vor fi considerate excepții de la aceeași acceptare sau acceptarea tacită a acestuia, chiar dacă nu sunt contestate de serverul administrat.
Orice inacțiune de către Managed Server în exercitarea sau aplicarea oricărui drept sau clauză a Acordului nu constituie o renunțare la astfel de drepturi sau clauze.

13) Dispoziții finale și comunicări.

  1. Relațiile dintre Managed Server și Client stabilite prin aceste condiții contractuale nu pot fi niciodată înțelese ca relații de mandat, reprezentare, colaborare sau asociere sau alte contracte similare sau echivalente.
  2. Este interzis Clientului, cu excepția cazului în care este aprobat în mod specific în scris de Managed Server, să introducă clauze sau note de subsol suplimentare și / sau să modifice acest contract în orice mod.
  3. Orice nulitate, anulare sau ineficiență a uneia sau mai multor clauze ale acestor Condiții Generale de Contract nu se va extinde la clauzele rămase, care trebuie considerate pe deplin valabile și eficiente.
  4. Pentru orice litigiu legat de interpretarea, executarea și rezilierea acestor Condiții Generale de Contract, Curtea din Macerata (MC) va fi exclusiv competentă, cu excepția cazului în care Clientul a acționat și a încheiat prezentul contract în calitate de Consumator în scopuri care nu au legătură cu „activitatea antreprenorială sau profesională desfășurată. În acest caz, Curtea de la locul unde își are reședința sau domiciliul Clientul va fi exclusiv competentă, dacă se află pe teritoriul statului italian.
  5. Pentru orice lucru care nu este prevăzut în aceste Condiții Generale de Contract, părțile se referă în mod expres la dispozițiile legii.
  6. Toate comunicările către Client legate de această relație contractuală pot fi făcute de Managed Server manual, prin e-mail, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, poștă obișnuită sau prin fax la adresele comunicate de Client și, în consecință, aceleași va considera cunoscut prin acestea. Orice modificare a adreselor Clientului care nu este comunicată către Serverul administrat nu îi va fi opozabilă
  7. Cu excepția cazurilor prevăzute în mod specific în contract, toate comunicările pe care Clientul intenționează să le trimită către serverul administrat în legătură cu contractul, inclusiv cererile de asistență, trebuie trimise prin bilet în modul indicat, cu excepția formularului prevăzut pentru alte comunicări, așa cum sunt indicate în articolele anterioare.
  8. Orice reclamații referitoare la furnizarea Serviciului trebuie trimise prin e-mail certificat sau transmise prin bilet de la serviciul de asistență al serverului administrat în termen de cel mult 7 zile. din momentul în care apare faptul că face obiectul plângerii. Serverul gestionat va examina reclamația și va oferi un răspuns scris în termen de 15 zile de la primirea reclamației. În cazul plângerilor pentru fapte deosebit de complexe, care nu permit un răspuns exhaustiv în termenii de mai sus, Serverul administrat va informa Clientul în termenii menționați anterior cu privire la evoluția cazului.
  9. Clientul se obligă să nu transfere contractul către terți fără autorizarea prealabilă scrisă a serverului administrat.

Acceptarea termenilor și condițiilor legate de categoria „VPS și Server”

În conformitate cu și în sensul articolelor 1341 și 1342 din Codul civil italian, Clientul, după ce a luat cunoștințe și viziuni atente și specifice, aprobă și acceptă în mod expres următoarele clauze:

  • 1.3.3 responsabilitatea și actualizările aplicației litera b și c
  • 1.3.4 lit. C responsabilitate de rezervă
  • 1.4 Puterea modificării serverului gestionat
  • 1.5 Limitarea responsabilității serverului gestionat
  • 1.7 Suspendarea Serviciului
  • 4. Obligațiile clienților.
  • 5. Rezilierea contractului
  • 6. responsabilitate
  • 7. taxe
  • 8. Documentare și jurnal.
  • 9. Caracteristicile și funcționalitatea sistemului.
  • 11. Legea aplicabilă și jurisdicția
  • 12. Drepturi de autor și licențe
  • 13. Dispoziții finale și comunicări.

Ai îndoieli? Nu știi de unde să începi? Contactati!

Avem toate răspunsurile la întrebările dvs. pentru a vă ajuta să faceți alegerea corectă.

Vorbeste cu noi

Chat direct cu suportul nostru de prevânzare.

0256569681

Contactați-ne telefonic în timpul programului de lucru 9:30 - 19:30

Contactați-ne online

Deschideți o solicitare direct în zona de contact.

INFORMAȚII

Managed Server Srl este un lider italian în furnizarea de soluții avansate de sistem GNU/Linux orientate spre performanță ridicată. Cu un model de abonament cu cost redus și previzibil, ne asigurăm că clienții noștri au acces la tehnologii avansate de găzduire, servere dedicate și servicii cloud. Pe lângă aceasta, oferim consultanță de sisteme pe sisteme Linux și mentenanță specializată în DBMS, Securitate IT, Cloud și multe altele. Ne remarcăm prin experiența noastră în găzduirea CMS open source de top precum WordPress, WooCommerce, Drupal, Prestashop, Joomla, OpenCart și Magento, susținut de un serviciu de asistență și consultanță la nivel înalt, potrivit pentru Administrația Publică, IMM-uri și orice dimensiune.

Red Hat, Inc. deține drepturile asupra Red Hat®, RHEL®, RedHat Linux® și CentOS®; AlmaLinux™ este o marcă comercială a AlmaLinux OS Foundation; Rocky Linux® este o marcă înregistrată a Rocky Linux Foundation; SUSE® este o marcă înregistrată a SUSE LLC; Canonical Ltd. deține drepturile asupra Ubuntu®; Software in the Public Interest, Inc. deține drepturile asupra Debian®; Linus Torvalds deține drepturile asupra Linux®; FreeBSD® este o marcă înregistrată a Fundației FreeBSD; NetBSD® este o marcă înregistrată a Fundației NetBSD; OpenBSD® este o marcă înregistrată a lui Theo de Raadt. Oracle Corporation deține drepturile asupra Oracle®, MySQL® și MyRocks®; Percona® este o marcă înregistrată a Percona LLC; MariaDB® este o marcă înregistrată a MariaDB Corporation Ab; REDIS® este o marcă înregistrată a Redis Labs Ltd. F5 Networks, Inc. deține drepturile asupra NGINX® și NGINX Plus®; Varnish® este o marcă înregistrată a Varnish Software AB. Adobe Inc. deține drepturile asupra Magento®; PrestaShop® este o marcă înregistrată a PrestaShop SA; OpenCart® este o marcă înregistrată a OpenCart Limited. Automattic Inc. deține drepturile asupra WordPress®, WooCommerce® și JetPack®; Open Source Matters, Inc. deține drepturile asupra Joomla®; Dries Buytaert deține drepturile asupra Drupal®. Amazon Web Services, Inc. deține drepturile asupra AWS®; Google LLC deține drepturile asupra Google Cloud™ și Chrome™; Facebook, Inc. deține drepturile asupra Facebook®; Microsoft Corporation deține drepturile asupra Microsoft®, Azure® și Internet Explorer®; Fundația Mozilla deține drepturile asupra Firefox®. Apache® este o marcă înregistrată a The Apache Software Foundation; PHP® este o marcă înregistrată a Grupului PHP. CloudFlare® este o marcă înregistrată a Cloudflare, Inc.; NETSCOUT® este o marcă înregistrată a NETSCOUT Systems Inc.; ElasticSearch®, LogStash® și Kibana® sunt mărci comerciale înregistrate ale Elastic NV. Acest site nu este afiliat, sponsorizat sau asociat în alt mod cu niciuna dintre entitățile menționate mai sus și nu reprezintă niciuna dintre aceste entități în niciun fel. Toate drepturile asupra mărcilor și numelor de produse menționate sunt proprietatea deținătorilor de drepturi de autor respectivi. Orice alte mărci comerciale menționate aparțin solicitanților lor înregistrați. MANAGED SERVER® este o marcă înregistrată la nivel european de către MANAGED SERVER SRL Via Enzo Ferrari, 9 62012 Civitanova Marche (MC) Italia.

Torna în alto