Aprilie 27 2019

Recenzii false în lumea găzduirii. Recenzie furnizor de găzduire afiliat.

Iată motivele pentru care chiar și găzduirea lentă este recomandată de bloggeri și de specialiștii în marketing afiliați.

Banner pentru găzduire de recenzii false

ATENȚIE : La 26 iunie 2019, am fost contactați printr-un avertisment de la actualul titular al drepturilor asupra mărcii care a apărut în acest articol și, în ceea ce privește drepturile asupra mărcii, am fost obligați să limităm utilizarea unei mărci inerente unui Hosting WordPress. Prin urmare, în articol nu vom putea menționa în niciun fel marca. Cu toate acestea, întrucât cererea este înșelătoare, având în vedere cererea de eliminare a conținutului absolut legitim, cum ar fi videoclipul de la sfârșitul articolului, am dorit să lăsăm conținutul absolut legitim pentru a avea o umbră de îndoială și pentru a publica o actualizare la final al articolului referitor la acest avertisment care ni se pare mai mult o încercare de a cenzura ce altceva. 

Ceea ce se întâmplă în lumea gazdelor are puțini rivali în alte sectoare economice. În realitate, afirmația nu este chiar prea corectă, poate că ar fi trebuit să scriem că ceea ce se întâmplă pe internet pe internet nu se întâmplă în viața reală și în viața de zi cu zi.

Vorbim despre coastă? Fenomenul afilierilor și în special afilierilor în sectorul Hosting.

În esență, fenomenul prin care bloggerii care au conținut bine poziționat recomandă sau nu un serviciu sau un produs numai în scop personal, să subliniez aspectele pozitive sau să inventez recenzii de la zero doar pentru a încasa comisioane puternice.

Acest lucru nu înseamnă că toate recenziile sunt false, ci că există cu siguranță multe care sunt mai bine poziționate.

Acest lucru nu înseamnă nici măcar că găzduirea menționată nu este bună, ci doar că cel mai probabil, în ciuda faptului că sunt mai mult decât adecvate pentru utilizatorul mediu fără prea multe nevoi, nu sunt capabili să aibă performanțe optime ca și ceilalți jucători de pe piață renumiți pentru că dețin zeci de milioane de vizitatori pe lună.

Ce sunt afilierile online?

 

Să ne imaginăm că aveți un blog despre pisici pentru că ești un iubitor de pisici și îți place să spui povestea prietenului tău cu blană. Imaginați-vă că în câțiva ani numeroasele postări săptămânale în care vorbiți despre diferitele rase, sănătatea pisicilor, înțărcarea, nutriția, sunt poziționate și premiate de Google printre primele rezultate de pe prima pagină.

Începi să primești sute de mii de vizite de la alți pasionați de pisici sau proprietari care dintr-un motiv sau altul caută sfaturi pe net despre prietenul lor cu patru picioare.

Aveți trafic, aveți vizibilitate și sunteți de fapt un punct de referință pentru mulți utilizatori care vă vizitează site-ul.

Sunteți observat de un producător de croșete foarte scumpe cu materii prime discutabile sau chiar sărace, care vă oferă un profit de 10 euro pe vânzare care vine de pe site-ul dvs., oferindu-vă un link afiliat către site-ul său.

Ai multe vizite, pagini FAN Facebook cu sute de mii de utilizatori și mai presus de orice autoritate și credibilitate, dar blogul tău nu îți aduce niciun venit, este un simplu hobby.

În același timp, ți-ar plăcea să ai bani să te căsătorești și să cumperi o casă nouă și să te îndepărtezi de a ta.

Decizi să încerci această nouă propunere, această nouă AFACERE.

Începeți să inserați un banner pe bara laterală din dreapta site-ului dvs., unul în mijlocul articolului, unul în partea de jos, creați un articol cu ​​recenzia produsului oferit de producătorul crochetelor, lăudând non- calitățile existente, cum ar fi materiile prime, cenușa oferă săruri minerale, sănătatea intestinului pisicii, longevitate și sistemul său imunitar. De fapt, ați fost prostii publicitare, vă dați seama "Crochete de pui BIO cu conținut ridicat" pentru pisica ta, acestea nu sunt altceva decât un teanc de orez cu doar un pic de pui care de fapt apare pe etichetă printre ultimele ingrediente deoarece nu este foarte prezent.

Tu, care ești un adevărat fan al pisicilor și știi să citești etichetele, știi că primul de pe lista de ingrediente este cel cu cea mai mare cantitate, iar dacă citești orez, amidon, legume și pui știi perfect că chiar există pui în crochetă foarte puțin, în cantități infinitezimale.

Știți că faceți publicitate unui produs îndoielnic, un PACHET real, dar știți, de asemenea, că banii aiurea nu câștigă și ați dori să profitați la maximum de notorietatea dvs. pentru a câștiga puțin și deci decideți să faceți acest experiment de MARKETING AFILIAT în afiliere cu compania PINCOPALLO Srl, care decide să vă recunoască cu precizie 10 euro pentru fiecare vânzare a acestor alimente foarte scumpe pentru pisici, care sunt de fapt calitativ rele, dar costă mulți bani.

La sfârșitul lunii, sosește un e-mail cu raportul de vânzări al producătorului de crochete PINCOPALLO Srl, care evidențiază modul în care site-ul dvs. a generat 500 de vânzări la peste 50 de mii de vizite pentru o valoare recunoscută de 5000 de euro de comisioane care au fost deja plătite.

Incredibil, conectează-te la serviciile bancare la domiciliu și găsește un transfer bancar frumos de 5000 de euro tocmai creditat în contul tău de PINCOPALLO Srl

Ați vândut un produs nedorit, dacă nu chiar periculos, la costuri foarte mari, trecându-l ca non plus ultra de pe piață ... dar a dat roade bine.

Să fie clar că cele de mai sus sunt un exemplu inventat în scopuri narative, dar există un număr infinit de cazuri similare sau chiar mai rele asupra nutraceuticelor, esteticii, produselor cosmetice și le găsim adesea la emisiunile de investigații de televiziune.

Fenomenul apare mai ales online și este prezent mai ales pe net ca prin referiri (imaginați-vă ceva de genul https://nomesito.it/?affid=pippo) unde pippo este numele afiliatului căruia îi este permis să urmărească traficul și vânzările produse de afiliat și recunosc un comision.

În lumea reală, ar trebui să vă gândiți la cupoane și coduri de reduceri sau să aveți acorduri de comision, așa cum fac mulți agenți comerciali, în lumea online utilizați o recomandare pentru a recunoaște vânzările care provin de la un afiliat, mai degrabă decât de celălalt.

Important este să vindeți.

Nu contează să spui adevărul sau să fii expert în domeniu pentru a vorbi despre ceva, oricine nu este tehnician și scrie articole editoriale și promovează mai degrabă un serviciu decât altul, cel mai probabil are un avantaj personal.

Atâta timp cât recenziile sunt oneste, realiste și veridice, așa să fie, la urma urmei, primim sfaturi lipsite de pasiune (sau aproape) și comisia ar putea fi, de asemenea, considerată corectă pentru că ne ajută să facem o alegere corectă, dar atunci când recenziile sunt în mod flagrant false cu singurul scop de a vinde și obține comisioane, indiferent de calitatea produsului sau serviciului, care ar putea fi, de asemenea, proastă?

 

Recenzii și afilieri de găzduire WordPress.

În lumea găzduirii acest lucru nu se schimbă, dimpotrivă este și mai accentuat, deoarece găzduirea este acum un serviciu de consum în masă (cu toții avem un site web sau aproape, atât persoane fizice, cât și companii), în al doilea rând fiind un serviciu abonat în care un client rămâne astfel de câțiva ani valoarea pe termen lung a unui client este de câteva sute de euro sau chiar mii. Acordarea de 50 de euro sau 100 de euro comision afiliatului care vă aduce un client care merită pe termen lung, poate chiar 1000 de euro, este un preț mic de plătit care poate aduce totuși mulți clienți și o satisfacție deosebită, ceea ce vă determină să fiți un furnizor de hosting mediocru necunoscut pentru unul dintre cei mai populari ai momentului.

La momentul redactării acestui articol (sâmbătă 27 aprilie 2019) compania noastră MANAGED SERVER SRL. iar brandul nostru Managed Server nu a oferit NICIODATĂ programe de afiliere și comisioane niciunui intermediar sau blogger. Cu toate acestea, ne lăudăm cu cele mai mari site-uri italiene și cu un portofoliu absolut de neegalat în panorama internațională, cu clienți de la zeci de milioane de vizite pe lună până la clienți cu peste 50 MILIOANE de vizitatori unici pe lună și vârfuri de trafic de peste 60 de mii de utilizatori pe minut.

Unul dintre clienții noștri cu peste 50 de milioane de vizitatori pe lună.

Trafic Google Analytics

Faptul absolut curios este câți dintre acești clienți au venit la noi doar după ce au încercat multe alte găzduiri WordPress, inclusiv cele mai publicitate.

În cazul în care, de exemplu, site-urile au generat probleme cu CPU, încărcați CPU sau o utilizare intensă a resurselor în consecință 502 Bad Gateway sau chiar suspendarea serviciilor și reactivarea după actualizarea planului de găzduire cu cheltuirea consecutivă a banilor, în compania noastră aceste probleme au fost rezolvate printr-o configurare de sistem abilă a componentelor de pe server.

502 gateway rău nginx

De-a lungul timpului am văzut cum cel puțin 40% dintre clienții noștri provin întotdeauna de la aceiași furnizori și întotdeauna cu aceeași poveste în spate, site-ul care merge bine, începe brusc să devoreze CPU și site-ul fie cade, fie este suspendat. Asistența oferă o actualizare a planului de găzduire la unul mai performant și mai scump și utilizatorul decide să plătească euro în plus pentru a rezolva problema. Asistența reactivează serviciul și după câteva zile vă întoarceți la punctul anterior, cu 502 gateway-uri sau site-uri defecte suspendate din cauza consumului excesiv de resurse.

În acel moment, iată din nou asistența care oferă un upgrade și mai mare, sau trecerea la un server Cloud sau un server dedicat, crescând prețurile cu peste 600 de euro pe lună.

În aceste cazuri, utilizatorul începe să caute pe Google și dă peste site-ul nostru și, după ce a citit articolele noastre, după ce a văzut portofoliul nostru de clienți și cazuri de succes, decide să ne contacteze pentru a rezolva definitiv problemele pe care le au. .

De exemplu, dacă vrem să căutăm opiniile online despre aceste găzduiri care fac afilieri, putem vedea cum există multe opinii pozitive, dar și multe negative, care recită mai mult sau mai puțin povestea descrisă mai sus. Ceea ce este evident este că clienții nemulțumiți nu au legături afiliate cu ei.

Unele recenzii negative au fost găsite online

Iată câteva dintre recenziile găsite online și făcute de utilizatori sau bloggeri care nu au linkuri afiliate și, prin urmare, nu există conflicte de interese în a câștiga în mod deosebit și îndulcit excesiv din recenzii false. Recenziile pe care le-am raportat au fost scrise de autorii lor legitimi și am dorit să le aducem pe cele negative care se ocupă întotdeauna de aceeași problemă ca și recenziile pozitive și posibila corelație cu comisioanele afiliate. În dorința de a fi cât mai transparent posibil, este bine să știm că există și multe recenzii pozitive online.

 

Recenzie a apărut pe Giorgiotave.it

Firul complet poate fi vizualizat aici: https://bit.ly/2IPexvX

O recenzie proastă

Puteți citi zeci de recenzii negative la această adresă URL: https://bit.ly/2FxOQOA

 

O puteți citi la această adresă URL: https://www.creailweb.it/scegliere-un-hosting-per-wordpress-la-scelta-migliore/

Este evident și evident că există, de asemenea, recenzii foarte pozitive pe net și că mulți consideră că este o găzduire excelentă dacă sunt puse în relație cu nevoile lor de bază, iar acest articol vrea să se concentreze absolut pe recenziile false ale multor bloggeri.

Nedumerirea apare din faptul că, deși există furnizori de găzduire de înaltă performanță cu siguranță mai performanți și mai buni decât aceștia, cum ar fi (WPEngine, Kinsta, Fastly sau același WordPress VIP), atunci când căutați pe web „Cel mai bun gazduire WordPress”, ei vorbește pentru cei mai mulți dintre ei.

Un caz mai mult decât elocvent al unuia dintre clienții noștri care, după ce a depășit Load CPU și a suspendat planul de găzduire, a rezolvat trecând la serviciile noastre, dar totuși a continuat să revizuiască pozitiv vechiul hoster pentru a obține comisioane pentru vânzări.

Afiliații de găzduire. Bloggeri și dovada conflictului lor de interese.

Să încercăm să înțelegem ceva mai mult din acest program accesând informații online și de pe propriul site web.

 

Comisioane
Banner de programe afiliate
Comisioane
Generare de linkuri afiliate
Exemplu de comisioane

În esență, o mare parte din aceste informații pot fi recuperate vizitând site-ul lor.

Dar cât plătește o găzduire afiliată?

Pe baza tabelului de mai jos, dacă un afiliat vinde „doar” 2 Gazduiri pe zi datorită programului de afiliere pentru un total de 60 de Gazduiri vândute pe lună, el ar câștiga 75 de euro în comisioane înmulțite cu 60 de vânzări sau cel puțin 4500 de euro. Mai mult decât un salariu pentru un chirurg inimă din Italia, ca să spunem așa.

4500 Euro!

Deci, înțelegeți de ce nu puteți avea încredere în recenziile afiliate? Prea multe interese și prea mulți bani în joc, mai mult decât suficient pentru a spune falsități despre bunătatea unei Găzduiri care și-a făcut avere cu afilieri sau plătind pentru a-i face să vorbească bine.

Comisiile afiliate

În acest moment, ar trebui să înțelegeți că comisioanele afiliate nu plătesc găzduirea, ci cine își cumpără găzduirea și, prin urmare, utilizatorul final. Prin urmare, ne-am întreba despre o taxă ipotetică de 100 de euro pe an, deoarece 75 ar trebui să ajungă în buzunarul afiliatului care a recomandat produsul și „doar” 25 de euro în buzunarul gazdei?

Cât de mult merită o astfel de găzduire, deci, net de recenziile negative raportate mai sus și net de afilieri și recenzii false (sau în orice caz extrem de pozitive) scrise de mulți bloggeri afiliați?

Câștigurile reale ale unui afiliat în 2017

Dacă până acum am postat documentație despre ceea ce putem găsi publicat pe site-urile lor sau recenzii găsite online scrise de alți utilizatori, dorim să raportăm câteva numere legate de câștigurile din găzduirea comisioanelor de vânzare pe care le puteți citi în limba originală aici: https://bit.ly/2Lm3zQl

El scrie explicit (aici versiunea tradusă):

În 2017, am câștigat 80.000 de dolari prin Programul de afiliere la sol S ***. Nu câștigasem niciodată acest tip de bani ... aș putea să mă mut la Denver, să cumpăr o mașină nouă, să locuiesc într-un apartament drăguț cu cele două pisici noi adăpostite și să donez 2 de dolari Hurricane Harvey. Am fost rupt toată viața, dar pentru prima dată sunt stabil din punct de vedere financiar, obțin venituri pasive din marketingul afiliat. Deci, desigur, vreau să vă împărtășesc cum am făcut-o :) Am făcut o mulțime de cercetări (pe care le împărtășesc cu dvs.), am făcut o mulțime de capturi de ecran (pe care vi le-am împărtășit) și am decis să promovez S *** Ground pe unele articole legate de găzduire și viteza site-urilor web. Sunt specializat în SEO de 3.000 ani, așa că vă arăt și câteva cuvinte cheie și idei de conținut. Până la sfârșitul acestei revizuiri afiliate SiteGround, veți avea cuvintele cheie, capturi de ecran și resurse pentru a câștiga bani cu gazda # 5 WordPress în 1 sondaje Facebook diferite. Iată formularul meu de impozitare 10 în 1099 ...

 

concluzie

Fiind o companie de găzduire WordPress de înaltă performanță, în care rezolvăm în mod obișnuit problemele de încărcare pentru clienții noștri care provin adesea de la alte găzduiri cu trafic ridicat, cu clienți proeminenți cu peste 85 de milioane de vizitatori unici pe lună și creșteri semnificative de trafic pe care le considerăm triste și incorecte că o armată de recenziile false mutate numai și exclusiv de comisioane fastuoase și evidente pot face ca o companie de găzduire foarte normală să exceleze, unde în lume există cel puțin alte 5 sau 6 alte persoane cu siguranță mai meritate cu clienții cu o anumită grosime și un trafic foarte important.

Trebuie remarcat faptul că vina nu este nici măcar a companiilor de găzduire, cel puțin nu direct, dar este clar că oferirea de comisioane de peste 40 de euro pe vânzare înseamnă că există un conflict de interese evident al bloggerilor și afiliaților care vor fi dispuși la minciună pentru a obține comisioane pentru vânzări.

Acest lucru determină o denaturare a pieței care nu mai reflectă realitatea și ordinea naturală a evenimentelor dacă un gazdă nu ar fi adoptat comisioane ca strategie de marketing.

Încercarea de a restabili ordinea naturală a lucrurilor, a ierarhiilor și a meritelor și a meritelor aferente este astăzi o datorie de a proteja utilizatorul nebănuitor care are încredere orbește în recenziile părtinitoare., deși la fel ca într-o competiție de Culturism în care sportivul cu cea mai bună genetică și cel mai bun antrenament nu câștigă niciodată, dar cel mai dopat, utilizarea dopării în sine de către cei care nu o folosesc rămâne singura soluție valabilă pentru restabilirea ierarhia și pozițiile relative pe podium.

Unele găzduiri foarte publicitate sunt potrivite pentru site-urile care nu necesită performanțe foarte ridicate, optimizare adecvată și trafic foarte mare în ordinea a milioane de vizitatori pe lună sau a mii de utilizatori conectați în timp real.

Deși găzduirea se poate bucura de o bună reputație, nefiind un serviciu gestionat, nu se va putea bucura de întregul proces de optimizare a aplicației și a serverului pe care doar un inginer de sistem expert îl poate reuși pentru a garanta rezultate strălucitoare.

Un exemplu practic de site WooCommerce optimizat.

În ceea ce privește performanța sau performanța, am realizat un videoclip demonstrativ al unui magazin WooCommerce migrat către noi, cu siguranță va ajuta să ilustreze modul în care putem optimiza viteza unui site web sub managementul nostru administrat.

Următorul videoclip arată un caz real în care un WooCommerce este găzduit pe o instanță Cloud la o găzduire populară WordPress și testăm performanța și viteza de navigare pe aceasta. Apoi repetăm ​​un test de navigare pe găzduirea noastră după migrare și optimizare.

 

 

ATENȚIE: La 26 iunie 2019 am fost contactați printr-un avertisment al actualului titular al drepturilor asupra mărcii care a apărut în acest articol și, în ceea ce privește drepturile asupra mărcii, am fost obligați să limităm utilizarea unei mărci inerente unui WordPress găzduire. Cu toate acestea, deoarece cererea este înșelătoare, având în vedere cererea de a elimina și conținutul absolut legitim, cum ar fi videoclipul de la sfârșitul articolului, am dorit să lăsăm conținutul legitim și să publicăm o actualizare la sfârșitul articolului cu privire la acest avertisment care pare să noi mai mult o încercare de cenzură decât orice altceva.

 

Ai îndoieli? Nu știi de unde să începi? Contactati!

Avem toate răspunsurile la întrebările dvs. pentru a vă ajuta să faceți alegerea corectă.

Vorbeste cu noi

Chat direct cu suportul nostru de prevânzare.

0256569681

Contactați-ne telefonic în timpul programului de lucru 9:30 - 19:30

Contactați-ne online

Deschideți o solicitare direct în zona de contact.

INFORMAȚII

Managed Server Srl este un lider italian în furnizarea de soluții avansate de sistem GNU/Linux orientate spre performanță ridicată. Cu un model de abonament cu cost redus și previzibil, ne asigurăm că clienții noștri au acces la tehnologii avansate de găzduire, servere dedicate și servicii cloud. Pe lângă aceasta, oferim consultanță de sisteme pe sisteme Linux și mentenanță specializată în DBMS, Securitate IT, Cloud și multe altele. Ne remarcăm prin experiența noastră în găzduirea CMS open source de top precum WordPress, WooCommerce, Drupal, Prestashop, Joomla, OpenCart și Magento, susținut de un serviciu de asistență și consultanță la nivel înalt, potrivit pentru Administrația Publică, IMM-uri și orice dimensiune.

Red Hat, Inc. deține drepturile asupra Red Hat®, RHEL®, RedHat Linux® și CentOS®; AlmaLinux™ este o marcă comercială a AlmaLinux OS Foundation; Rocky Linux® este o marcă înregistrată a Rocky Linux Foundation; SUSE® este o marcă înregistrată a SUSE LLC; Canonical Ltd. deține drepturile asupra Ubuntu®; Software in the Public Interest, Inc. deține drepturile asupra Debian®; Linus Torvalds deține drepturile asupra Linux®; FreeBSD® este o marcă înregistrată a Fundației FreeBSD; NetBSD® este o marcă înregistrată a Fundației NetBSD; OpenBSD® este o marcă înregistrată a lui Theo de Raadt. Oracle Corporation deține drepturile asupra Oracle®, MySQL® și MyRocks®; Percona® este o marcă înregistrată a Percona LLC; MariaDB® este o marcă înregistrată a MariaDB Corporation Ab; REDIS® este o marcă înregistrată a Redis Labs Ltd. F5 Networks, Inc. deține drepturile asupra NGINX® și NGINX Plus®; Varnish® este o marcă înregistrată a Varnish Software AB. Adobe Inc. deține drepturile asupra Magento®; PrestaShop® este o marcă înregistrată a PrestaShop SA; OpenCart® este o marcă comercială înregistrată a OpenCart Limited. Automattic Inc. deține drepturile asupra WordPress®, WooCommerce® și JetPack®; Open Source Matters, Inc. deține drepturile asupra Joomla®; Dries Buytaert deține drepturile asupra Drupal®. Amazon Web Services, Inc. deține drepturile asupra AWS®; Google LLC deține drepturile asupra Google Cloud™ și Chrome™; Microsoft Corporation deține drepturile asupra Microsoft®, Azure® și Internet Explorer®; Fundația Mozilla deține drepturile asupra Firefox®. Apache® este o marcă înregistrată a The Apache Software Foundation; PHP® este o marcă înregistrată a Grupului PHP. CloudFlare® este o marcă înregistrată a Cloudflare, Inc.; NETSCOUT® este o marcă înregistrată a NETSCOUT Systems Inc.; ElasticSearch®, LogStash® și Kibana® sunt mărci comerciale înregistrate ale Elastic NV. Hetzner Online GmbH deține drepturile asupra Hetzner®; OVHcloud este o marcă înregistrată a OVH Groupe SAS; cPanel®, LLC deține drepturile asupra cPanel®; Plesk® este o marcă înregistrată a Plesk International GmbH; Facebook, Inc. deține drepturile asupra Facebook®. Acest site nu este afiliat, sponsorizat sau asociat în alt mod cu niciuna dintre entitățile menționate mai sus și nu reprezintă niciuna dintre aceste entități în niciun fel. Toate drepturile asupra mărcilor și numelor de produse menționate sunt proprietatea deținătorilor de drepturi de autor respectivi. Orice alte mărci comerciale menționate aparțin solicitanților lor înregistrați. MANAGED SERVER® este o marcă înregistrată la nivel european de către MANAGED SERVER SRL, Via Enzo Ferrari, 9, 62012 Civitanova Marche (MC), Italia.

DOAR UN MOMENT !

Doriți să vedeți cum funcționează WooCommerce pe sistemele noastre fără a trebui să migrați nimic? 

Introdu adresa site-ului tău WooCommerce și vei obține o demonstrație navigabilă, fără a fi nevoie să faci absolut nimic și complet gratuit.

Nu, mulțumesc, clienții mei preferă site-ul lent.
Torna în alto