Ianuarie 21 2019

Unul, zece, o sută, o mie de produse. Cum să înțelegeți limita produselor gestionabile de WooCommerce.

Câte produse poate gestiona WooCommerce? Iată câteva considerații practice și un caz real.

Găzduire WooCommerce gestionată

De la utilizatorii activi din diferitele grupuri WordPress de pe Facebook, precum și printre diferitele solicitări de e-mail și telefon pe care le primim de obicei, una dintre cele mai populare întrebări care ni se adresează este cea referitoare la numărul de produse pe care WooCommerce le poate gestiona.

Sună cam așa: "Ar trebui să fac un comerț electronic cu n-mii de produse, este WooCommerce în regulă?Matei 22:21
O altă variantă a întrebării sună ca: "Ar trebui să fac un comerț electronic cu n-mii de produse. Pot folosi WooCommerce sau ar trebui să folosesc Magento sau Prestashop?Matei 22:21

Urmărind pe rețelele de socializare cele mai colorate răspunsuri ale utilizatorilor mai mult sau mai puțin calificați cu fiecare părerea sa. Printre cei care recomandă Magento pentru că folosesc Nike, celor care nu recomandă Magento de ce Există un articol online care mai spune că WooCommerce poate gestiona magazinele cu peste jumătate de milion de produse.

De regulă, aceste fire de pe WooCommerce în social media ajung întotdeauna în vin și tarallucci cu comentarii banale și copilărești care chiar cad în flăcări cu insulte reciproce și obișnuite "Nu știi cine sunt.Matei 22:21

Luând de la sine înțeles că astfel de conversații nu ajută pe nimeni, ne-am gândit să scriem acest articol care nu vrea neapărat să fie adevăr absolut, dar cel puțin un substitut pentru considerații personale și experiențe tehnice derivate de la cei care din 2005 până în 2019 au avut ocazia să facă inginerie de sisteme pentru companiile care lucrează la niveluri ridicate pe Magento, precum și pentru alte companii și dezvoltatori care sunt mai mult sau mai puțin experimentați (sau absolut novici și „fugari”) cu crearea magazinelor WooCommerce.

Noi personal credem asta ar trebui aleasă o platformă de comerț electronic, în special pentru funcțiile pe care le oferă mai degrabă decât să se bazeze pe numărul de produse pe care le poate suporta.
De exemplu, dacă ar fi nevoie să gestionăm un magazin de tip multistore (unde de exemplu fiecare magazin răspunde la un domeniu diferit sau chiar unde fiecare magazin este verticalizat doar pe un anumit produs, de exemplu unul pentru ochelari și unul pentru încălțăminte) cu siguranță Magento sau la cel puțin Prestashop ar fi soluții gata să răspundă nevoilor noastre, în timp ce un WooCommerce ar trebui extins și integrat cu pluginuri suplimentare cu avantajele și dezavantajele relative.

Rămâne faptul că WooCommerce este capabil să ofere un potențial excelent celor care au dorința de a dezvolta comerț electronic profitabil, așa cum putem vedea, de exemplu, din această captură de ecran a unuia dintre clienții noștri:

Cu toate acestea, indiferent de decizia irevocabilă de a dori să folosim WooCommerce, să încercăm să răspundem la simpla întrebare de mai sus: "Câte produse poate gestiona WooCommerce?Matei 22:21

Citită în acest fel, întrebarea poate părea înșelătoare, deoarece cantitatea de produse gestionabile ar trebui să fie cel puțin inerentă plăcerii navigării, fluidității acestora și pe scurt, să ofere o experiență de utilizare foarte plăcută și confortabilă.

Pentru ca un concept să fie clar, nimeni nu este interesat să aibă un comerț electronic cu 100 de produse dacă navigarea este lentă și durează 10 secunde pentru încărcarea fiecărei pagini.
În caz contrar, ar putea fi dacă timpul de încărcare este mai mic de 2 secunde chiar și în fața a 1000 de utilizatori conectați simultan.

Strict vorbind, încercăm, prin urmare, să facem considerații care sunt în concordanță cu așteptările clientului, dar mai ales ale clientului final care poate naviga confortabil pe site în timp ce sorbe o ciocolată fierbinte într-o companie veselă, poate de pe noul său iPhone.

Răspunsul plauzibil deci celor care ne întreabă "poate un magazin WooCommerce să gestioneze 100 de produse cu fluiditate și o experiență de utilizare satisfăcătoare?" va fi : "Da, dar în anumite condiții.Matei 22:21

Dacă luăm site-ul de exemplu Intershop (https://www.inter-shop.gr/) putem spune că acest comerț electronic dezvoltat împreună cu WooCommerce ar putea fi un exemplu clar al modului în care un WooCommerce poate gestiona aproximativ 170 de produse fără probleme.

Intershop.gr cu cele 160 de mii de produse.

Magazin Inter este un magazin electronic care importă și comercializează produse de la diverse companii grecești. Magazinul lor online se bazează pe platforma WooCommerce și are peste 158.000 de produse care variază în categorii precum gadgeturi electronice, articole electrice, unelte pentru automobile etc. Magazinul Inter se află în Grecia și se adresează consumatorilor din întreaga lume. Deși, costurile de expediere variază de la o țară la alta.

Site-ul lor inter-shop.gr se bazează pe Tema WordPress Flatsome. Conform statisticilor de la WPThemeDetector, această temă WordPress de la UXThemes este clasată pe locul 13 în lista temelor WordPress de top. FlatSome este o temă foarte personalizabilă, foarte bine concepută în primul rând pentru utilizatorii WooCommerce.

Potrivit WhoIsHostingThis, Inter Shop folosește CloudFlare care este popular pentru serviciile sale legate de viteză și performanță, făcându-l astfel o companie de securitate și performanță web de încredere și ne oferă mai multe motive să credem că WooCommerce este ușor scalabil dacă aveți suport adecvat pentru găzduire și o dezvoltare slabă și bine realizată a aplicațiilor.

Inter Shop folosește W3 Total Cache, un plugin care ajută la îmbunătățirea vitezei și performanței site-ului web, oferind astfel utilizatorului o experiență generală mai bună a site-ului, cu timpi de încărcare mai mici de două secunde.

Deci încă o dată răspunsul este da. Da, este posibil să gestionați magazine mari cu WooCommerce.

De ce merge lent cu doar câteva produse?

Una dintre obiecțiile celor care nu recomandă utilizarea WooCommerce este că, după ce am încercat și testat utilizarea pe un site cu puține produse (chiar și câteva sute), experiența a fost atât de lentă, negativă și traumatică încât WooCommerce a fost considerată o alegere foarte rău (chiar nerecomandat) pentru toți cei care au decis să-l folosească. Evident, ei nu s-au întrebat cel puțin dacă totul a fost făcut corect și dacă cauza (sau cauzele) unui rezultat final rău ar putea exista mai multe motive care le pot fi atribuite.

Deoarece există o mare diferență în faptul că un site construit cu WooCommerce poate fi extrem de lent și, de asemenea, să știe cum să explice de ce. Aruncarea WooCommerce făcută de văr este bună, aducerea site-ului la instrumente de analiză și profilare precum New Relic și înțelegerea blocajelor (și poate chiar rezolvarea lor) este o chestiune de la sine înțeles. La fel cum este puțină alegerea unei găzduiri ca a noastră care oferă tehnologii adecvate pentru a găzdui un site WooCommerce. Începând de la o montare corectă a partițiilor, la o reglare corectă a sistemului și serviciilor, la utilizarea mai multor straturi de cache (Redis.io, Memcached, Zend OpCache, W3 Total Cache, Varnish, NGINX Cache), până la utilizarea Tabelele InnoDB mai degrabă decât vechiul MyISAM într-un context global în care performanța este cu adevărat totul.

În majoritatea cazurilor, totuși, o bună reglare a sistemului chiar și cu toate măsurile de precauție din lume și cea mai bună bunăvoință, nu va putea rezolva probleme structurale derivate din teme sau plugin-uri „Killer Killer” care ar trebui să fie interzise în mod eficient pe WordPress deoarece supraîncarcă DB sau procesele cu interogări, făcând totul extrem de lent și inutilizabil. O reglare bună a sistemului și o găzduire bună cu cache-uri bune poate reduce experiența inițială nesatisfăcătoare a utilizatorului de la 10 secunde la 3. O depanare bună cu o rezoluție a aplicației (poate prin ștergerea sau înlocuirea unui plugin) poate elimina problema, permițând o încărcare în doar 1 secundă.

Pluginuri lente. Un exemplu cu WPML.

Unul dintre exemplele pe care le menționăm întotdeauna atunci când un client decide să planifice traducerea site-ului său actual în alte limbi decât cele actuale este cel al nu utilizați WPML.

Oricât de bine mediatizat și răspândit, WPML (cel mai cunoscut plugin pentru traducerile site-ului WordPress) cu siguranță nu se poate spune că strălucește pentru performanță. De fapt, prin implementarea de soluții personale de traducere a diferitelor limbi, cum ar fi tabele proprietare, îmbinări multiple și așa mai departe, singurul rezultat obținut (pe lângă traducerea multilingvă evidentă a paginilor WordPress și WooCommerce) este cel al încetini semnificativ viteza de încărcare a paginii.

Deși este adevărat că pe un site rapid creșterea vitezei de încărcare la 100% poate însemna să ai un site care folosește WPML care încă se încarcă în 2 secunde în loc de 1, pe site-uri mai lente poate însemna că un site se încarcă în șase secunde în loc. 2 sau 3 și acest lucru nu este tolerabil.

O experiență reală pe care am avut-o cu unul dintre clienții noștri a fost să ofere o optimizare cu adevărat importantă a frontend-ului, aducând încărcarea de la aproximativ 6 secunde la mai puțin de 1, deoarece utilizatorului care nu s-a conectat i s-a trimis pagina generată anterior în cache. Cu toate acestea, problema a rămas atunci când utilizatorul (de exemplu un comerciant cu listele sale de prețuri rezervate) a decis să se conecteze și, prin urmare, să navigheze fără a beneficia de cache-ul static Varnish. În acel moment, toate optimizările serverului au eșuat, iar site-ul a fost din nou iremediabil de lent.

Ce să faci atunci?

Site-ul era pur și simplu într-o singură limbă și, în timp ce folosea WPML cu limba italiană ca limbă principală, nu fusese încă tradus în celelalte limbi, așa că cea mai înțeleaptă și mai sensibilă soluție a fost extrapolarea tuturor articolelor, paginilor și produselor din WPML și inserarea în afara ei pentru mai târziu dezactivați și ștergeți în cele din urmă WPML. 

Aici site-ul se întoarce fulger chiar și pentru utilizatorii conectați.

Singura alternativă viabilă la WPML foarte lent este Presă multilingvă (https://multilingualpress.org), o alegere recomandată și de alte găzduiri bazate pe performanță, cum ar fi WP Engine, deoarece structura sa se bazează pe caracteristică WordPress multisitiu nativ (în loc de codul spaghetti și tabelele proprietare ale WPML) vă permite să obțineți performanțe și funcționalități maxime fără a inventa trucuri ciudate și foarte lente, așa cum face WPML, acum la sfârșitul unei cariere dezonorate.

Costă aproximativ 200 de dolari pe an pentru fiecare site, dar sigur nu vă înșelați curajul, așa cum face WPML.

Evident, am vrut să ne concentrăm asupra WPML, deoarece este o practică obișnuită să observăm o încetinire evidentă în momentul traducerii în limbă, dar nu este singurul plugin capabil să omoare comerțul electronic făcându-te să încetinești ca melci. În mod normal, toți cei care folosesc apeluri AJAX către backend sunt recomandate să fie evitate, precum și toți cei care au funcții non-primare și sunt lăsați nepedepsiți să masacreze DB-ul cu interogări.

Alți factori negativi pentru un magazin WooCommerce performant?

Printre ceilalți factori negativi pentru un WooCommerce performant, care ar putea să nu poată gestiona un număr bun de produse sau un nivel maxim de trafic, găsim:

Soluții de găzduire partajate neadecvate.

Care ar fi sensul economiei de împrumut și al economisirii în a cheltui 100 de euro pe an, mai degrabă decât 100 de euro pe lună pentru un server dedicat optimizat gestionat și gestionat dacă, de fapt, afacerea dvs. valorează sute de mii de euro pe an sau pe lună? Pare absurd, dar s-a întâmplat să vedem companii cu site-uri lente în găzduire partajată cu cifră de afaceri de câteva sute de mii de euro pe an care nu doreau să treacă la servere dedicate, deoarece, potrivit administratorului, era prea scump. În acest caz, schimbați locul de muncă și închideți afacerea. Mergi la plajă mai degrabă decât să te prefaci că ești antreprenor.

Lipsa discurilor SSD sau nVME în RAID.

Întotdeauna inerent punctului menționat ca „Soluții de găzduire partajată necorespunzătoare” lipsa discurilor SSD sau nVME adecvate poate provoca încetiniri în citire și scriere cu o creștere a latențelor, astfel încât să creeze blocaje importante și o încetinire generală. Nici măcar nu este necesar să te gândești prea mult la cuvinte sau la virtuozitatea tehnică, aruncă o privire la următorul parametru de referință pentru a înțelege importanța unui disc SSD sau a unui nVME mai bun decât a discurilor HDD mecanice clasice.

Lipsa tehnologiilor software adecvate.

Să fim clar o dată pentru totdeauna, dacă credeți că găzduirea înseamnă să cumpărați un cont cu CPanel și Plesk de la companiile furnizori de fier (hardware) fără a face nicio optimizare și optimizare software, din păcate pentru dvs. te înșeală.
Pentru a găzdui serios un proiect WooCommerce, aveți nevoie de o stivă bazată pe aceste componente software: NGINX cu http / 2, PHP-FPM cu Zend OpCache, REDIS.IO și Memcache împreună cu Varnish în proxy invers și o configurație adecvată pentru a lucra în sinergie cu WordPress și WooCommerce. Dacă aceste puncte nu sunt satisfăcute și furnizorul dvs. nu vă poate oferi aceste servicii, fugiți deoarece furnizorul dvs. nu este capabil să-și facă treaba foarte bine sau să vă împingă magazinul la maximum. Numele software-ului menționat mai sus nu sunt rețeta noastră exclusivă, deoarece „este frumos și ne place”, ci cerințele recomandate și cele mai bune practici ale tuturor găzduirilor de înaltă performanță.

Un test real al unuia dintre clienții noștri cu peste 10 mii de produse în WooCommerce

Dorind să rămânem în realitate și nu doar să spunem ce fac alte comerțuri electronice pe care le-am văzut online și documentate în acest articol cu ​​cercetările noastre, am vrut să oferim o demonstrație practică a unui comerț electronic realizat cu WooCommerce care are peste 10 mii de produse publicate.

Spre deosebire de clișeele obișnuite, WooCommerce este potrivit doar pentru site-urile mici și cu puține produse, altfel începe să fie extrem de lent, în videoclip puteți vedea cu ochii fluiditatea navigării unui WooCommerce care a încărcat peste 10 mii de produse.

 

 

concluzii

Prin urmare, putem încheia această prezentare generală asupra posibilității de a putea construi un e-commerce mare cu WooCommerce, cu afirmația că WooCommerce oferă posibilitatea de a face acest lucru într-un mod eficient și elegant, dar depinde atât de dezvoltator, cât și de inginerul de sistem să faceți alegeri atente, astfel încât toate problemele în construcție care ar penaliza performanța și (în ceea ce privește inginerul de sistem) să implementeze toate cele mai bune practici prin dimensionarea celei mai bune soluții ad-hoc pentru proiect atât pe partea hardware, cât și pe partea software.

Dacă trebuie să evaluați posibilitatea de a vă optimiza site-ul și de a crește considerabil viteza, nu ezitați să ne contactați.

 

Ai îndoieli? Nu știi de unde să începi? Contactati!

Avem toate răspunsurile la întrebările dvs. pentru a vă ajuta să faceți alegerea corectă.

Vorbeste cu noi

Chat direct cu suportul nostru de prevânzare.

0256569681

Contactați-ne telefonic în timpul programului de lucru 9:30 - 19:30

Contactați-ne online

Deschideți o solicitare direct în zona de contact.

INFORMAȚII

Managed Server Srl este un lider italian în furnizarea de soluții avansate de sistem GNU/Linux orientate spre performanță ridicată. Cu un model de abonament cu cost redus și previzibil, ne asigurăm că clienții noștri au acces la tehnologii avansate de găzduire, servere dedicate și servicii cloud. Pe lângă aceasta, oferim consultanță de sisteme pe sisteme Linux și mentenanță specializată în DBMS, Securitate IT, Cloud și multe altele. Ne remarcăm prin experiența noastră în găzduirea CMS open source de top precum WordPress, WooCommerce, Drupal, Prestashop, Joomla, OpenCart și Magento, susținut de un serviciu de asistență și consultanță la nivel înalt, potrivit pentru Administrația Publică, IMM-uri și orice dimensiune.

Red Hat, Inc. deține drepturile asupra Red Hat®, RHEL®, RedHat Linux® și CentOS®; AlmaLinux™ este o marcă comercială a AlmaLinux OS Foundation; Rocky Linux® este o marcă înregistrată a Rocky Linux Foundation; SUSE® este o marcă înregistrată a SUSE LLC; Canonical Ltd. deține drepturile asupra Ubuntu®; Software in the Public Interest, Inc. deține drepturile asupra Debian®; Linus Torvalds deține drepturile asupra Linux®; FreeBSD® este o marcă înregistrată a Fundației FreeBSD; NetBSD® este o marcă înregistrată a Fundației NetBSD; OpenBSD® este o marcă înregistrată a lui Theo de Raadt. Oracle Corporation deține drepturile asupra Oracle®, MySQL® și MyRocks®; Percona® este o marcă înregistrată a Percona LLC; MariaDB® este o marcă înregistrată a MariaDB Corporation Ab; REDIS® este o marcă înregistrată a Redis Labs Ltd. F5 Networks, Inc. deține drepturile asupra NGINX® și NGINX Plus®; Varnish® este o marcă înregistrată a Varnish Software AB. Adobe Inc. deține drepturile asupra Magento®; PrestaShop® este o marcă înregistrată a PrestaShop SA; OpenCart® este o marcă comercială înregistrată a OpenCart Limited. Automattic Inc. deține drepturile asupra WordPress®, WooCommerce® și JetPack®; Open Source Matters, Inc. deține drepturile asupra Joomla®; Dries Buytaert deține drepturile asupra Drupal®. Amazon Web Services, Inc. deține drepturile asupra AWS®; Google LLC deține drepturile asupra Google Cloud™ și Chrome™; Microsoft Corporation deține drepturile asupra Microsoft®, Azure® și Internet Explorer®; Fundația Mozilla deține drepturile asupra Firefox®. Apache® este o marcă înregistrată a The Apache Software Foundation; PHP® este o marcă înregistrată a Grupului PHP. CloudFlare® este o marcă înregistrată a Cloudflare, Inc.; NETSCOUT® este o marcă înregistrată a NETSCOUT Systems Inc.; ElasticSearch®, LogStash® și Kibana® sunt mărci comerciale înregistrate ale Elastic NV. Hetzner Online GmbH deține drepturile asupra Hetzner®; OVHcloud este o marcă înregistrată a OVH Groupe SAS; cPanel®, LLC deține drepturile asupra cPanel®; Plesk® este o marcă înregistrată a Plesk International GmbH; Facebook, Inc. deține drepturile asupra Facebook®. Acest site nu este afiliat, sponsorizat sau asociat în alt mod cu niciuna dintre entitățile menționate mai sus și nu reprezintă niciuna dintre aceste entități în niciun fel. Toate drepturile asupra mărcilor și numelor de produse menționate sunt proprietatea deținătorilor de drepturi de autor respectivi. Orice alte mărci comerciale menționate aparțin solicitanților lor înregistrați. MANAGED SERVER® este o marcă înregistrată la nivel european de către MANAGED SERVER SRL, Via Enzo Ferrari, 9, 62012 Civitanova Marche (MC), Italia.

DOAR UN MOMENT !

Doriți să vedeți cum funcționează WooCommerce pe sistemele noastre fără a trebui să migrați nimic? 

Introdu adresa site-ului tău WooCommerce și vei obține o demonstrație navigabilă, fără a fi nevoie să faci absolut nimic și complet gratuit.

Nu, mulțumesc, clienții mei preferă site-ul lent.
Torna în alto