Noiembrie 28 2018

Cât costă găzduirea unui blog WordPress cu 45 de milioane de vizitatori unici pe lună? Și 85 de milioane?

Cazul unuia dintre clienții noștri cu aproape 100 de milioane de pagini afișate pe lună

Poate v-ați întrebat: cât ar putea costa găzduirea unui site WordPress care atrage 45 de milioane de vizitatori unici pe lună, atinge vârfuri de 40 de utilizatori pe minut și necesită 100 GB de spațiu pe disc? Dacă întrebarea v-a trecut vreodată prin minte, veți avea o surpriză destul de lămuritoare, în timp ce înțelegeți tarifele oferite de unii dintre cei mai importanți furnizori specializați și de renume din lume în domeniul găzduirii WordPress pentru site-uri cu trafic mare.

La prima vedere, exemplul poate părea banal sau chiar de neatins, mai ales dacă vă gândiți „traficul meu este infinit mai mic”. Cu toate acestea, imaginarea unui site de această dimensiune și luarea în considerare a costurilor de găzduire aferente este un exercițiu deosebit de instructiv de stil. Acest lucru vă permite nu numai să aveți o imagine de ansamblu mai amplă a tarifelor în vigoare în sector, ci și să înțelegeți mai bine modul în care costurile pot crește pe măsură ce nevoile de resurse și de performanță cresc.

Evaluarea costurilor asociate cu un site WordPress de această dimensiune este o modalitate eficientă de a înțelege peisajul actual al serviciilor de găzduire, de a evalua opțiunile cu care vă confruntați și de a lua decizii informate cu privire la care furnizor de găzduire ar putea fi cel mai potrivit pentru nevoile dvs. specifice, indiferent de dimensiunea site-ului dvs. sau de volumul de trafic pe care îl gestionați în prezent.

Pentru a face acest lucru, trebuia să ne jucăm murdar, pretinzând că sunt clienți potențiali interesat să primească o ofertă care să fie găzduită pe serviciul lor de găzduire.

În acest scop am rămas vagi, lipind o fotografie în care sunt văzuți aproximativ 7 MILIOANE de vizitatori unici în doar 5 zile și, prin urmare, calcularea estimării pe 30 de zile pentru un volum estimat de 45 de milioane de vizitatori unici.

Pentru a fi clar, vorbim despre cel mai vizitat patruzeci și al cincilea site din Italia și printre primii 1800 din lume.

Tendința și datele menționate sunt confirmate și de similarweb.com. Evident, din motive de confidențialitate și profesionalism, nu putem dezvălui numele misteriosului client.

Evident, captura de ecran, trimisă asistenței lor online este absolut reală. Acestea sunt cifre reale ale unuia dintre clienții noștri foarte mulțumiți care realizează acest trafic:

Alternativă FlyWheel

Am avut norocul să începem primele noastre conversații cu echipa de asistență FlyWheel, care a fost extrem de prietenoasă și bine versată în a ne ghida prin diferitele caracteristici ale planurilor lor de găzduire. Scopul nostru a fost să ne facem o idee despre intervalul de preț pentru a găzdui un site care are caracteristici similare cu cel pe care îl aveam în minte, în special un blog viral construit pe WordPress.

În timpul acestor interacțiuni, am avut nevoie să clarificăm câteva puncte pentru a înțelege mai bine diferitele servicii disponibile. Am vrut să știm în special dacă este posibil să gestionăm zonele de utilizatori sau de comerț electronic, chiar dacă aceste funcții nu ar fi fost necesare pentru blogul nostru, acesta fiind de natură pur editorială și destinat doar lecturii.

Ca răspuns la aceste întrebări, suportul ne-a consolat explicând că, în ciuda lipsei acestor funcții specifice, funcționalitatea de cache a serviciului lor ar fi putut fi de mare ajutor în optimizarea performanței site-ului nostru.

Este clar că echipa FlyWheel știe ce face. Acest lucru este demonstrat de faptul că se numără printre puținele servicii de găzduire WordPress care pot gestiona cu competență trafic mare și oferă performanțe ridicate. Cu toate acestea, așa cum se întâmplă adesea, problema prețului este fundamentală.

După ce ne-am exprimat clar nevoia de a avea o idee despre gama de prețuri, am avut ocazia să o discutăm mai detaliat. Asistența FlyWheel, după ce ne-a făcut să așteptăm un moment, ne-a prezentat trei planuri de găzduire diferite.

Am decis să colectăm și să împărtășim cu voi capturile de ecran cu detaliile acestor planuri, astfel încât să documentăm discuția cât mai transparent. Costul fiecărui plan este precizat clar la sfârșitul fiecărei capturi de ecran.

Ceea ce puteți citi în imagine că asistența ne-a trimis este exact acesta pe care îl găsiți mai jos:

Ai citit bine. De la 6 MII până la 12 MII de dolari SUA pe LUNĂ.

Acestea sunt aproximativ suma pe care ați cheltui-o pentru a menține un site WordPress cu trafic mare online pe aceste servicii specializate de peste mări.

Alternativa Kinsta sau alternativa WPEngine

Nu vom da vina pe prețurile lor și pe alegerea lor de a fi foarte scumpe pe piață, pentru o serie întreagă de motive non-banale, în primul rând diferența în costul serviciilor IT din SUA și în alte țări, altele decât Italia, sau în al doilea rând remunerația salarială a unor personalități specializate, cum ar fi inginerii de sisteme și experții în rețea spre deosebire de contractele cu lucrătorii metalurgici italieni, dar trebuie remarcat faptul că puteți salva cu adevărat cifre importante dacă vă bazați pe companii precum a noastră care oferă, de obicei, cea mai înaltă calitate la costuri absolut competitive, în aproximativ o zecime din ceea ce citim.

De fapt trebuie spus că actualul nostru client de 45 de milioane de vizitatori unici pe lună este găzduit pe o soluție gestionată care ar putea fi foarte asemănătoare cu propunerea intermediară de 9000 USD pe lună ne-au trimis.

Soluția cu care oferim găzduirea WordPress clienților noștri este dedicată, adică un server dedicat cu suport gestionat, asistență la blocarea problemelor H24, backup triplu, monitorizare, optimizare și la un cost mai mic de 1000 de euro pe lună.

Acest lucru înseamnă în cel mai bun caz o economie de aproximativ 90 de dolari pe anși, în cel mai rău caz, imposibilitatea de a nu putea pune online un proiect editorial care oferă satisfacții enorme actualilor proprietari.

OK omule

Actualizare pentru aprilie

Ne-au comunicat de la proprietarul site-ului în cauză că, după trecerea pe hosting, optimizările noastre împreună cu munca epuizantă a redacției, algoritmul Google a recompensat site-ul cu un număr aproape dublat de vizite.

De fapt, în aprilie, site-ul WordPress a trecut de la aproximativ 50 de milioane de vizitatori pe lună la peste 85 de milioane pe lună după cum se arată în statisticile Google Analytics de mai jos, care includ atât traficul normal, cât și traficul AMP.

Evident, întotdeauna online și la performanțe maxime.

Dacă credeți că păstrarea online a unui proiect WordPress cu trafic ridicat înseamnă să cheltuiți un braț și un picior, nu ezita să ne contactezi. Veți descoperi o nouă realitate un nou mod de a face față și de a rezolva problemele site-urilor cu trafic ridicat, obținând printre altele, precum și viteză mai bună, de asemenea, indexare și clasare mai bune.

Ai îndoieli? Nu știi de unde să începi? Contactati!

Avem toate răspunsurile la întrebările dvs. pentru a vă ajuta să faceți alegerea corectă.

Vorbeste cu noi

Chat direct cu suportul nostru de prevânzare.

0256569681

Contactați-ne telefonic în timpul programului de lucru 9:30 - 19:30

Contactați-ne online

Deschideți o solicitare direct în zona de contact.

INFORMAȚII

Managed Server Srl este un lider italian în furnizarea de soluții avansate de sistem GNU/Linux orientate spre performanță ridicată. Cu un model de abonament cu cost redus și previzibil, ne asigurăm că clienții noștri au acces la tehnologii avansate de găzduire, servere dedicate și servicii cloud. Pe lângă aceasta, oferim consultanță de sisteme pe sisteme Linux și mentenanță specializată în DBMS, Securitate IT, Cloud și multe altele. Ne remarcăm prin experiența noastră în găzduirea CMS open source de top precum WordPress, WooCommerce, Drupal, Prestashop, Joomla, OpenCart și Magento, susținut de un serviciu de asistență și consultanță la nivel înalt, potrivit pentru Administrația Publică, IMM-uri și orice dimensiune.

Red Hat, Inc. deține drepturile asupra Red Hat®, RHEL®, RedHat Linux® și CentOS®; AlmaLinux™ este o marcă comercială a AlmaLinux OS Foundation; Rocky Linux® este o marcă înregistrată a Rocky Linux Foundation; SUSE® este o marcă înregistrată a SUSE LLC; Canonical Ltd. deține drepturile asupra Ubuntu®; Software in the Public Interest, Inc. deține drepturile asupra Debian®; Linus Torvalds deține drepturile asupra Linux®; FreeBSD® este o marcă înregistrată a Fundației FreeBSD; NetBSD® este o marcă înregistrată a Fundației NetBSD; OpenBSD® este o marcă înregistrată a lui Theo de Raadt. Oracle Corporation deține drepturile asupra Oracle®, MySQL® și MyRocks®; Percona® este o marcă înregistrată a Percona LLC; MariaDB® este o marcă înregistrată a MariaDB Corporation Ab; REDIS® este o marcă înregistrată a Redis Labs Ltd. F5 Networks, Inc. deține drepturile asupra NGINX® și NGINX Plus®; Varnish® este o marcă înregistrată a Varnish Software AB. Adobe Inc. deține drepturile asupra Magento®; PrestaShop® este o marcă înregistrată a PrestaShop SA; OpenCart® este o marcă comercială înregistrată a OpenCart Limited. Automattic Inc. deține drepturile asupra WordPress®, WooCommerce® și JetPack®; Open Source Matters, Inc. deține drepturile asupra Joomla®; Dries Buytaert deține drepturile asupra Drupal®. Amazon Web Services, Inc. deține drepturile asupra AWS®; Google LLC deține drepturile asupra Google Cloud™ și Chrome™; Microsoft Corporation deține drepturile asupra Microsoft®, Azure® și Internet Explorer®; Fundația Mozilla deține drepturile asupra Firefox®. Apache® este o marcă înregistrată a The Apache Software Foundation; PHP® este o marcă înregistrată a Grupului PHP. CloudFlare® este o marcă înregistrată a Cloudflare, Inc.; NETSCOUT® este o marcă înregistrată a NETSCOUT Systems Inc.; ElasticSearch®, LogStash® și Kibana® sunt mărci comerciale înregistrate ale Elastic NV. Hetzner Online GmbH deține drepturile asupra Hetzner®; OVHcloud este o marcă înregistrată a OVH Groupe SAS; cPanel®, LLC deține drepturile asupra cPanel®; Plesk® este o marcă înregistrată a Plesk International GmbH; Facebook, Inc. deține drepturile asupra Facebook®. Acest site nu este afiliat, sponsorizat sau asociat în alt mod cu niciuna dintre entitățile menționate mai sus și nu reprezintă niciuna dintre aceste entități în niciun fel. Toate drepturile asupra mărcilor și numelor de produse menționate sunt proprietatea deținătorilor de drepturi de autor respectivi. Orice alte mărci comerciale menționate aparțin solicitanților lor înregistrați. MANAGED SERVER® este o marcă înregistrată la nivel european de către MANAGED SERVER SRL, Via Enzo Ferrari, 9, 62012 Civitanova Marche (MC), Italia.

Torna în alto