Cuprinsul articolului:
Un tânăr de 37 de ani din Fabriano (Ancona) este una dintre vedetele comerțului electronic italian, publicat în insertul „L 'Economia” al Corriere della Sera pe 8 noiembrie.
Acesta este Alessandro Stroppa cu „Aleascosmetics.com”.
Statistica a fost realizată de L'Economia și portalul Statistica.com și prezintă cele mai bune 500 de magazine online din țară împărțite pe categorii comerciale.
La categoria „cosmetice, produse personale” este pe pozitia 37/a Compania „Aleacosmetics.com” fondată în 2009 de Stroppa.
Clasamentul este important dacă avem în vedere că ratingul de aprobare a fost de natură să depășească realități comerciale populate și bine testate precum Sephora și Lancome pentru a numi cele mai cunoscute mărci.
WooCommerce în domeniul profesional
Ceea ce vrem în schimb este să arătăm și să demonstrăm așa cum am spus întotdeauna (Unul, zece, o sută, o mie de produse. Cum să înțelegeți limita produselor gestionabile de WooCommerce.) acea WooCommerce nu este un CMS potrivit doar pentru lansarea de magazine mici dar care poate fi folosit și profesional avand grija sa ai grija de performanta atat la nivel de aplicatie cat si la nivel de server.
Cu alte ocazii, mulți dezvoltatori și agenții ar fi optat cu siguranță pentru soluții specifice precum Magento sau Prestashop, fara a tine cont de faptul ca o firma care incepe des si de bunavoie nu are aceleasi oportunitati ca firmele dovedite cu bugete foarte importante sa se prezinte pe piata.
Așa că în 2015 ne-am hotărât după un briefing inițial să începem dezvoltarea noului proiect online aleascosmetics.com care a implicat multe figuri și cunoștințe personale.
De la SEO la campanii de publicitate, grafică, dezvoltare. Ne-am „limitat” la a lucra în domeniul sistemului, oferind o găzduire WooCommerce pe un server dedicat, încercând să ofere analize de blocaj, sisteme avansate de stocare în cache și tehnologii de monitorizare la nivel înalt, backup și recuperare în caz de dezastru cu supraveghere și disponibilitate 24 de ore pe zi.
Meritul revine, evident, tuturor profesioniștilor implicați care, zi de zi, au contribuit din plin la crearea unui e-commerce care de-a lungul timpului a reușit să crească un brand consacrat atât în domeniul profesional, cât și în cel semiprofesional. , asadar iubit de ambii angajati din sectorul unghiilor pasionati.
Optimizarea performanței WooCommerce
La finalul fazei de dezvoltare încredințată unui cunoscut de-al nostru dezvoltator și la vremea respectivă și concetățean, eram într-o fază beta, în care totul a funcționat așa cum trebuia dar cu o lentoare considerabilă.
Pe scurt, în afară de flerul estetic și de grafica bine întreținută și foarte captivantă de astăzi, îngrijită de excelenți designeri grafici, totul în rest este aproape foarte asemănător dacă nu identic, dar viteza a fost absolut călcâiul lui Ahile pentru un site care trebuia să intre. producție și comparați cu realitatea traficului, clicurilor repetate, vârfurilor de trafic ale diferitelor evenimente de Black Friday sau online.
Tocmai din acest motiv, după ce am primit un site lent am decis să aducem site-ul pe infrastructura noastră specifică pentru WooCommerce, adică un WooCommerce Hosting dezvoltat cu intenția de a oferi cel mai bun mediu pentru acest CMS despre care am vorbit în această postare. Găzduire performantă WooCommerce
Cel mai bun program de găzduire WooCommerce
Pentru prima dată, ManagedServer.it a introdus o platformă prin care pot fi lansate magazinele WooCommerce compatibile cu Varnish. ManagedServer.it este cu adevărat remarcabil, deoarece permite non-experților să profite de performanță și fiabilitate folosind tehnologia de optimizare.
Stack-ul în sine este alcătuit din numeroase componente software (unele și de la terți) integrate în mod inteligent între ele, așa cum putem vedea în următoarea diagramă:
Acest lucru ne-a permis să ajungem la o viteză cu siguranță remarcabilă și adecvată pentru a fi online și a începe să producem cifră de afaceri și profituri importante, înainte de a investi în optimizarea aplicației, sau de a delega sarcina importantă de îmbunătățire și optimizare unui dezvoltator PHP. partea de aplicare. Această sarcină este pe atât de importantă, pe atât de foarte oneroasă, motiv pentru care, în primele etape ale vieții unui comerț electronic, preferăm întotdeauna să lucrăm la optimizarea server-side, deoarece este mai rapidă și mai ieftină și cu rezultate care sunt adesea foarte asemănătoare în termeni de performanță și performanță.
Partea de dezvoltare, așa cum sa reiterat deja în multe dintre postările noastre, nu este unul dintre serviciile noastre directe (adică oferim direct și facturăm clientul final), dar fiind un element uneori necesar și uneori solicitat, ne bazăm pe o serie de trei cifre. (clienții și colaboratorii noștri) direcționând clientul direct către aceștia și permițând, la cerere, abordarea optimizărilor aplicațiilor sau în unele cazuri chiar a refacerii site-ului poate cu diferite tehnologii precum Magento.
Videoclip de optimizare a performanței WooCommerce
Am dorit să depunem mărturie despre cele spuse mai sus, cel puțin în ceea ce privește competențele noastre și munca noastră, optimizarea care s-a făcut la momentul respectiv prin implementarea stivei de software prezentate în imaginea de mai sus, urmând să vă arătăm videoclipul pre optimizare și post-optimizare acum încă din august 2017.
Acest videoclip demonstrează practic navigarea utilizatorului în faza de pre-optimizare și post-optimizare prin ștergerea cache-ului din partea browserului și măsurarea timpului de reacție al site-ului „la vedere”.
Pe vremea aceea încă nu exista „problema” zeilor Vitale de bază pentru Web, deși clasicul PageSpeed exista deja ca valori de măsurare.
WooCommerce a fost cea mai bună soluție în comparație cu Prestashop sau Magento?
WooCommerce la acea vreme (în 2015) era cea mai rapidă și mai rapidă modalitate de a gestiona fluxurile de lucru de dezvoltare și de a trece la producție cu un site complet gata să preia comenzi. Aceasta înseamnă că alegerea a fost dictată mai ales de necesitatea de a avea un produs gata care să nu necesite implementări Prestashop sau Magento foarte costisitoare.
Având în vedere mai presus de toate costul suplimentelor (modulelor) Prestashop, sau costul dezvoltării unui site Magento profesional care rareori este mai mic de 30 de mii de euro pentru un produs de calitate pe Magento Community Edition (Versiunea enterprise costă doar 12 mii de euro pe an).
Deci, cu siguranță WooCommerce era cea mai bună soluție pentru context, buget și mentalitate la acea vreme. WooCommerce a făcut posibilă crearea unui site funcțional cu probleme de performanță care trebuiau rezolvate atât pe partea de aplicație, cât și pe partea de sistem.
În timp ce partea de sisteme avea costuri care ar fi absolut banale pentru orice companie sau orice persoană privată, costurile optimizării din partea aplicației au fost absolut importante și aproape prohibitive.
Rămânând în concordanță cu ceea ce s-a spus anterior referitor la costurile Magento, este corect să spunem că din punct de vedere al costurilor, aproximativ jumătate ar fi fost economisită prin dezvoltarea directă a site-ului Magento, poate cu vreo agenție verticalizată pentru dezvoltarea Magento.
Totuși, această abordare de a începe din punct de vedere economic cu WooCommerce, a face cash, a reinvesti în optimizarea sistemelor, a reinvesti în marketing și publicitate, a face cash și a reinvesti în optimizarea aplicațiilor, a face mai mulți bani și a continua să investească a permis unui nivel antreprenorial să savureze succesul fără a risca pași greșiți sau găuri în apă.
Indiferent, WooCommerce vă permite să adoptați o abordare foarte precaută pentru a avea o prezență online productivă, fără a sacrifica bugete uriașe și a risca surprize urâte.
Ce am fi făcut în acest moment? Treceți la Magento 2.
Personal vorbind și doar pe o bază pur personală, în acest moment ar avea sens să facem saltul de calitate trecerea întregului comerț electronic pe o instalare Magento 2 poate în versiunea Enterprise care are o gestionare a indicilor asincroni și o îmbunătățire semnificativă a setului de funcții, precum și a performanței.
De fapt, trecerea la Magento 2 ar fi însemnat alinierea la cele mai bune practici pentru funcționarea comerțului electronic și a flagship-urilor pe scena internațională precum și a oferi o valoare adăugată intrinsecă proiectului în cazul revânzării.
Un lucru este să vinzi unui cumpărător (poate unui grup mare de investiții) un comerț electronic realizat cu Magento, care este un standard de piață, mai degrabă decât WooCommerce.
Magento 2 este cea mai recentă evoluție a platformei lider de comerț electronic, folosită de peste 200.000 de retaileri online, capabilă să ofere nenumărate oportunități de inovație și flexibilitate.
Magento 2 vă permite să aveți un site de comerț electronic care este mai ușor de utilizat și mai scalabil decât versiunea anterioară de Magento 1 și este dotat cu instrumente foarte eficiente pentru activități de Web Marketing și SEO.
Magento 2 introduce evoluții importante care beneficiază afacerea dvs. online.
Cu Magento 2 paginile sunt cu 50% mai rapide decât cu Magento 1. Arhitectura și tehnologia internă sunt enorm îmbunătățite. Interfața de administrare este mult mai ușor de utilizat. Check-out cu 38% mai rapid decât Magento 1.
De exemplu, ar fi o greșeală foarte gravă să reproduci o versiune 2 a proiectului mereu pe WooCommerce, ignorând avantajele Magento 2 pentru un proiect comercial care funcționează și ar putea funcționa mai bine cu o anumită platformă precum Magento.